Online / Workshop HR-ul ca vector de mediere conflicte in companie
HR-ul ca vector de mediere conflicte și consiliere în companie?
În această perioadă de criză, mai mult ca oricând, departamentele de HR sunt în prima linie ca furnizor de soluții și factor de stabilitate pentru organizațiile din care fac parte. Scopul acestui workshop online este acela de a vă oferi suport astfel încât să integrați noi tehnici de influențare și mediere în interacțiunea cu angajații și managerii din organizație sau cu partenerii de business, pe diverse proiecte aflate în derulare. Vă asigurăm că veți beneficia în acest modul online de o serie de metode interactive și exerciții practice de mediere a conflictelor, pe care le rulăm și în cursurile de la sală.
SCOPUL WORKSHOP-ULUI
Programul oferă soluții pentru gestionarea situațiilor de criză, prin furnizarea de metode pentru construirea unui climat deschis și armonios în organizație.
BENEFICII PENTRU PARTICIPANŢI
- Conștientizarea faptului ca reprezentanții departamentului de HR se pot poziționa cu succes ca vectori mediatori între diversele entități aflate în conflict, în organizație
- Conștientizarea provocărilor care apar și a reacțiilor umane în cazul declanșării situațiilor conflictuale și a principiilor care le generează
- Oferirea unor soluții concrete de diagnoză, rezolvare, mediere a situațiilor conlictuale
- Poziționarea ca vector de promovare a unei viziuni comune – angajament şi cooperare – mobilizarea pe obiectivele comune
METODA DE LUCRU
Cursanții vor lucra individual și în echipe, în breakout rooms într-un mod interactiv, pe situații conflictuale concrete. Vor analiza actorii implicați, relațiile între actori și modalități concrete de rezolvare a situațiilor respective. Își vor îmbunătăți competențele în zona de consiliere și mediere conflicte, pe dezacordurile apărute între diverse entități în organizație.
TRAINERI | Iulian PENESCU si Nic ENACHE
Iulian are peste 14 ani experiență în training și 24 în management. Vine în sala de curs cu o bogată experiență în vânzări, negociere și influențare, împărtășind din experiența proprie. Analizează principiile psihologice ce stau la baza tranzacțiilor reușite. Prin metodologia folosită îi ghidează pe cursanți în a descoperi propriul mod de abordare și modalități eficace de raportare la partenerii de business, în cadrul negocierilor. Recunoașteri profesionale:
- Top 10 traineri conform L&D Awards 2019
- “Cel mai popular trainer al anului din companii de consultanță”, BusinessEdu Awards 2010
- “Manager cu rezultate deosebite în dezvoltarea afacerii ” – AVIVA 2003
- “Primul agent pe țară “ la Conferința Națională de Vânzări AVIVA 2002
- Rezultate de top la Conferințele Naționale de Vânzări, ING 2000, 2001
Nic și-a început cariera în Learning&Development în anul 1992 ca Director al unui program național de reconciliere inter-etnică și inter-confesională, conducând în același timp seminarii și cursuri de Negociere, Comunicare, Management de proiect, Rezolvarea problemelor, Abilități manageriale, Managementul Riscului și Creativitate. A lucrat 8 ani cu CODECS/U.K. în calitate de tutor pentru cursurile de Marketing, Management și Resurse Umane. Din 2003 lucrează ca lector cu Institutul Național de Administrație, oferind cursuri de Management și Comunicare. Studii și certificări
- Professional Diploma in Management – Open University Business School
- NLP Master Practitioner – NLP Explorer (affiliated ITANLP)
- Certified Professional Facilitator of the Personal Leadership Coaching System – F.A.I.
- Project Cycle Management – Management Development Foundation (MDF)
- Conflict Resolution – Mennonite Peace Center (U.S.A.)
- Adult Education Techniques – Minnesota University (U.S.A.)
Pentru o perspectivă de ansamblu puteți completa participând la cursurile Conflict management, Leadership Skills și Comunicare scrisă.
Foto credit freepik.com
Course Features
- Lecture 0
- Quiz 0
- Duration 3 ore
- Skill level Toate nivelurile
- Language Română
- Students 100
- Assessments Yes