Curs PLATINUM Train the Trainers
la sală, 26-27-28 mai 2025
În cadrul acestui curs participanții vor învăța cum să realizeze o analiză a nevoilor de formare, să stabilească obiective pentru a crea și livra sesiuni de formare dinamice și interactive, însoțite de materiale de training bine redactate.
PARTICIPĂ
Cele mai bune soluții de învățare
Suntem aici pentru a-ți oferi cele mai bune soluții de învățare,
adaptate nevoilor tale specifice.
APRILIE 2025
Purchasing – strategii și instrumente pentru achiziții
7-8 aprilie 2025
Ne focusăm pe înțelegerea importanței aplicării de strategii concrete și utilizarea de instrumente specifice de achiziții, astfel încât să gestionați apoi profitabil și productiv relația cu furnizorii și să setați indicatorilor de performanță care să aducă profit companiei prin departamentul de purchasing.
Gestionarea Eficientă a Timpului și Stresului
la cerere
Participanții deprind abilități esențiale de eficientizare, inclusiv:
- Utilizeazarea de instrumente specifice pentru îmbunătăţirea planificării, organizării şi controlului activităţilor proprii
- Aplicarea metodelor de stabilire a obiectivelor
- Practică prioritizarea activităţilor zilnice / săptămânale – 3 metode de planificare a activităților și 3 principii de stabilire a priorităţilor
- Exersează 2 tehnici utile de inteligența emoțională în gestionarea stresului
Află mai multe
Microsoft Excel (intermediar)
24-25 aprilie 2025
Scopul cursului este acela de dezvălui și de a clarifica participanților posibilitățile avansate de gestionare și prelucrare a datelor dintr-o companie prin intermediul Excelului – transparent, rapid și 100% funcțional.
MAI 2025
PLATINUM Negociere în vânzări și achiziții în context internațional
5-6 mai 2025
Fiecare dintre modulele acestui curs este conceput de aşa natură ȋncât participanţii să deprindă abilităţi practice care să le folosească ȋn activitatea de negociere. Trainerul ȋi implică pe cursanţi ȋn jocuri tematice urmate de debriefing, pentru a face conexiuni cu informaţia transmisă.
Află mai multe
PLATINUM Customer Care
5-6 mai 2025
Ce face un referent Customer Care Platinum? Acesta oferă valoare, transmite încredere și în același timp creează o relație de parteneriat cu clientul!
În urma cursului, participanții fac conexiuni între situațiile întâlnite în activitatea lor și informația transmisă prin înțelegerea poziției de consilier în relația cu clientul, expresii verbale care conferă putere consilierului, stabilirea priorităților convorbirii și transmiterea acestora către client și multe altele.
Află mai multe
Managementul stocurilor și al depozitelor
8-9 mai 2025
Determinarea corectă a nivelului stocurilor este una dintre cele mai importante probleme ale unei firme fiindcă formarea și menținerea acestora generează costuri semnificative. Unul dintre rezultate va fi reducerea costurilor generate de stocurile fără mișcare.
First time manager
8-9 mai 2025
Unul dintre obiectivele cursului este dobândirea tehnicilor specifice de management pentru obținerea de performanțe cât mai ridicate cu echipa coordonată.
Unul dintre rezultatele cursului este însușirea instrumentelor de planificare, monitorizare, control și evaluare, pentru obținerea rezultatelor așteptate din partea managementului superior.
Află mai multe
Leadership – conducerea și motivarea echipei
12-13 mai 2025
Indiferent ce își propune un leader – să creeze o strategie sau să mobilizeze echipa-, succesul depinde de cum acționează, cum reușește să canalizeze emoțiile într-o direcție pozitivă. Astfel că, pentru un leader, cunoașterea oamenilor este esențială!
Program de Prevenție a Creanțelor Neperformante (Strategie alternativă la Recuperarea de Creanțe)
12-13 mai 2025
Acest Program de Prevenție a Creanțelor Neperformante pavează drumul spre succes prin diminuarea semnificativă a pierderilor financiare.
Programul este bazat pe proceduri practice, logice și eficiente, cu o abordare aplicativă și structură interactivă.
PCM – Process Communication Model ®
14-15-16 mai 2025
La finalul cursului participanții deprind metode de comunicare care privesc modul în care comunicăm, deoarece este dovedit că acesta este mai important decât conținutul pe care-l transmitem. Fiecare participant are un stil specific de a comunica, bazat pe o combinație individualizată a șase caracteristici, care vor fi aprofundate.
Află mai multe
Business presentation skills
19-20 mai 2025
În companiile din ziua de azi se desfăşoară o adevărată competiţie pentru a capta atenţia, a primi bugetele dorite şi pentru a vinde idei noi. Managerii de succes sunt cei care ştiu să îşi vândă cel mai bine ideile. Prezentarea la nivel business devine un limbaj pe care e obligatoriu să îl vorbim în contextul organizaţiilor actuale, prin urmare un curs Business Presentation Skills care se ridică peste așteptări este necesar.
Află mai multe
Managementul costurilor și al bugetelor
19-20 mai 2025
Cursul instruiește managerii să: gestioneze bugete eficiente și relevante, aloce resurse materiale, financiare și umane, ia decizii cu argumente bazate pe date.
Află mai multe
22-23 mai 2025
Participanții vor redacta documente clare, în care vor prezenta subiectele într-o manieră convingătoare, cu un mesaj clar și cu o structură concisă.
Află mai multe
Supply Chain Management
26-27 mai 2025
În cadrul acestui curs participanții vor învăța cum să controleze cele trei fluxuri care stau la baza activității oricărei firme: fluxul de materiale, de informații, de capital, astfel încât să reducă costurile în mod inteligent, pentru a eficientiza desfășurarea activității firmei.
PLATINUM Train the Trainers
la sală, 26-27-28 mai 2025
În cadrul acestui curs participanții vor învăța cum să realizeze o analiză a nevoilor de formare, să stabilească obiective pentru a crea și livra sesiuni de formare dinamice și interactive, însoțite de materiale de training bine redactate.
Project Management
26-27 mai 2025
Participanții identifică rolurile și responsabilitățile unui PM, învață abilitățile necesare pentru coordonarea unei echipe și deprind metode și instrumente pentru realizarea unui proiect de succes.
IUNIE 2025
Problem Solving & Decision Making
2-3 iunie 2025
Pentru un manager este esențial să știe care sunt cele mai bune tehnici și instrumente pe care le poate folosi pentru a evalua opțiunile și a lua decizii informate. În training-ul Better Planning, Control and Decision Making aplicăm instrumentele utile în a rezolva probleme și a lua decizii bune și obține astfel rezultatele așteptate din partea managementului superior!
Află mai multe
Finanțe pentru non-finanțiști
5-6 iunie 2025
Ca manager, este esențial să ȋnţelegi efectele financiare ale deciziilor pe care le iei ȋn business. Gândeşte prin prisma indicatorilor folosiți de TOP management ȋn evaluarea financiară a performanţelor business-ului!
Află mai multe
CURSURI PE CARE LE ORGANIZĂM LA CERERE
TELESALES
Obiectivele cursului
Deprinderea tehnicilor care te vor ajuta să îi implici pe clienți în timpul abordării telefonice, astfel încât să obții vânzarea
Deprinderea tehnicilor care te vor ajuta să îi implici pe clienti într-un dialog despre produsele/serviciile pe care le promovezi și modul în care le va fi de folos în activitățile lor de zi cu zi…
MANAGEMENTUL STOCURILOR ŞI AL DEPOZITELOR
De ce să participi la cursul Managementul Stocurilor și al Depozitelor?
Determinarea corectă a nivelului stocurilor este una dintre cele mai importante probleme ale unei firme fiindcă formarea și menținerea acestora generează costuri semnificative. Există posibilitatea…
REZOLVAREA CONFLICTELOR PRIN COMUNICARE COOPERARE
Scopul cursului
Organizația trebuie privită ca un “organism” nu ca un “mecanism“; factorul uman are o importanță cel puțin la fel de mare ca și cel tehnologic.
Acest curs se adresează…
TIME & STRESS MANAGEMENT
Beneficii pentru participanți
Utilizează instrumente specifice pentru ȋmbunătăţirea planificării, organizării şi controlului activităţilor proprii.
Aplică metode de stabilire a obiectivelor.
Practică prioritizarea activităţilor zilnice / săptămânale…
RESURSE UMANE: RECRUTARE & SELECTIE
Obiectivele cursului
Participantii la cursul Tehnici aplicate de intervievare si recrutare invata sa aplice cele mai eficiente instrumente de evaluare a oamenilor.
Practica in timp real tehnici de evaluare si beneficiezi de feedback…
CONFLICT MANAGEMENT
Scopul cursului
Organizația trebuie privită ca un “organism” nu ca un “mecanism“; factorul uman are o importanță cel puțin la fel de mare ca și cel tehnologic. Acest curs se adresează persoanelor care au nevoie să rezolve conflicte ce apar în mod natural sau artificial în cadrul echipei și pentru a utiliza efectele benefice ale conflictelor pentru…
STABILIREA STRATEGIEI ÎN BUSINESS
DE CE să participi la Stabilirea strategiei în business?
Te invităm să reflectezi asupra impactului unei strategii bine definite asupra eficienței și eficacității unui business.
Totodată, exersăm împreună metoda și pașii de urmat pentru a construi și implementa o…
MANAGEMENTUL ŞI EVALUAREA PERFORMANŢEI
Beneficii pentru participanți
Vor înțelege cât de important și cât de complex este Managementul Performanţei: DE CE? CUM? CE? evaluăm.
Vor ști să realizeze fișa posturilor și corespondența între aceasta și indicatorii de performanță.
Vor…
Ce metode folosim pentru training online?
- Soluții de videoconferințe pentru training online.
- Tool-uri pentru a păstra interactivitatea, a facilita învățarea și gradul ridicat de aplicare.
- Metode potrivite pentru remote work.
- Platformele de e-learning Zoom, Webex, Knolyx. Knolyx încurajează facilitarea procesului de învățare prin mutarea acestuia în mediul online, unde materialele de învățare se pot încărca ușor, iar informația devine accesibilă oricând și de oriunde. Live-streaming, webinarii, gamification, analitice, comunități de învățare, toate sunt disponibile prin intermediul platformei.
Ce segmente de business sunt disponibile online la cerere?
- majoritatea temelor de training de pe website
- sesiuni de consultanță
- programele de coaching individual și de echipă

Edit Santa - DIRECTOR GENERAL BIGPRINT
”Foarte multe exerciții practice care te ajută să conștientizezi situațiile, soluțiile oportune. Este un program compact, practic, eficient."
Iulia Marinaș - HEBERGER
”Au fost cursuri foarte interesante care mi-au deschis noi perspective asupra relațiilor dintre oameni și colegi."
Romică Stoian - MANAGER DEPARTAMENT SERVICII SUPORT, CEZ VÂNZARE
”Excelent structurat, promovat, prezentat, transferat, cursul online Excelența echipei – secretul performanței susținut online pe Zoom, de Adrian Veselu și Iulian Penescu. S-a potrivit perfect, mai ales în contextul în care echipa de cursanți este dispersată, în regim de telemuncă. În cele două zile online, colegii mei au avut parte de multă conectivitate și interactivitate prin aplicațiile practice derulate la curs. Subiectele prezentate au avut profunzime, pragmatism, conținut aplicat pe realitatea de zi cu zi și au trasat foarte bine direcțiile pentru a fi o echipă performantă. Așteptăm cu nerăbdare colaborarea cu celelalte grupe. Mulțumim Dynamic Learning!"
Sorina Bera - CEO ALLEVO
”O experiență extrem de relevantă, în totalitate! Înalt nivel de profesionalism!"
Laura Vișan - BOG'ART BUILDING MANAGEMENT
”Lucruri noi, atât pentru autocunoaștere, cât și pentru a putea înțelege și poate chiar a schimba la mine și la ceilalți din echipă pentru a fi mai buni în ceea ce facem."