Back

Curs de bază Fundamentele creării unui contract

la cerere

Acesta este un curs de fundamentare privind crearea unui contract între două societăți, iar participanții învață și aplică în practică elemente obligatorii dintr-un contract comercial.

PARTICIPĂ

Cele mai bune soluții de învățare

TOP 3 PE ŢARĂ

Suntem aici pentru a-ți oferi cele mai bune soluții de învățare,
adaptate nevoilor tale specifice.

MARTIE 2024

Recrutare și selecție în HR

14-15 martie 2024

Cu siguranță, ca membru al departamentului de Resurse Umane, îți pui frecvent aceste 3 întrebări legate de recrutare si selectie:

  • DE CE recrutăm?
  • CE evaluăm?
  • CUM selectăm inteligent?

Unul dintre indicatorii relevanți pentru succesul unui proces de selecțíe este rata fluctuaţiei timpurii, care este atribuibilă eşecului selecţiei (prin rezultate fals pozitive la estimarea compatibilităţii candidatului cu jobul dobândit), deficienţei de integrare, sau unei combinaţii dintre cele două.

Află mai multe

Visual Graphic Facilitation

21-22 martie 2024

De ce este importantă Facilitarea Grafică?

Pentru că peste 65% dintre oameni sunt persoane vizuale și procesează informațiile vizual mai mult decât cu ceea ce aud sau simt.

De asemenea, conform ultimelor studii ale Institutului de Cercetare Statistică a Creierului, timpul după care oamenii își pierd atenția a scăzut cu o treime în ultimele două decenii. Asta inclusiv în rândul angajaților, astfel încât se fac eforturi pentru a le stârni interesul. Facilitarea grafică este o metodă inedită care poate ajuta la procesarea și memorarea informației.

Află mai multe

Business presentation skills

27-28 martie 2024

În companiile din ziua de azi se desfăşoară o adevărată competiţie pentru a capta atenţia, a primi bugetele dorite şi pentru a vinde idei noi. Managerii de succes sunt cei care ştiu să îşi vândă cel mai bine ideile. Prezentarea la nivel business devine un limbaj pe care e obligatoriu să îl vorbim în contextul organizaţiilor actuale, prin urmare un curs Business Presentation Skills care se ridică peste așteptări este necesar.

Află mai multe

Managementul şi Evaluarea Performanţei

28-29 martie 2024

Principiile din Managementul Performantei nu sunt complicate, însă pentru a funcționa ele trebuie aplicate corespunzător și consecvent.

Do you speak performance language?

  • Cine e responsabil pentru performanță în business?
  • Cum stabilim criteriile de performanță organizațională?
  • Cum arată procesul de evaluare a performanței de la A la Z?
  • Cum antrenăm și susținem performanța prin coaching și mentoring?

Află mai multe

APRILIE 2024

Achiziții în mediul privat

2-3 aprilie 2024

Procurement – achizitii în mediul privat au devenit o parte integrantă a performanței corporative și atrag o atenție sporită din partea conducerii companiei. Discutăm și punem în aplicare exerciții practice în ceea ce privește activitatea buyerului ca centru de profit în companie.

Află mai multe

Leadership – conducerea și motivarea echipei 

11-12 aprilie 2024

Indiferent ce își propune un leader – să creeze o strategie sau să mobilizeze echipa-, succesul depinde de cum acționează, cum reușește să canalizeze emoțiile într-o direcție pozitivă. Astfel că, pentru un leader, cunoașterea oamenilor este esențială!

Află mai multe

First time manager

11-12 aprilie 2024

16-17 mai 2024

Unul dintre obiectivele cursului este dobândirea tehnicilor specifice de management pentru obținerea de performanțe cât mai ridicate cu echipa coordonată.

Unul dintre rezultatele cursului este însușirea instrumentelor de planificare, monitorizare, control și evaluare, pentru obținerea rezultatelor așteptate din partea managementului superior.

Află mai multe

Managementul intuiției

11-12 aprilie 2024

Intuiția poate genera rezultate extraordinare, dar poate conduce și la decizii eronate cu consecințe semnificative. Descoperă care sunt mecanismele intuiției!

Află mai multe

PLATINUM Negociere în vânzări și achiziții în context internațional

18-19 aprilie 2024 

9-10 mai 2024 (la sală)

Fiecare dintre modulele acestui curs este conceput de aşa natură ȋncât participanţii să deprindă abilităţi practice care să le folosească ȋn activitatea de negociere. Trainerul ȋi implică pe cursanţi ȋn jocuri tematice urmate de debriefing, pentru a face conexiuni cu informaţia transmisă.

Află mai multe

Telesales

18-19 aprilie 2024

Unul dintre obiectivele cursului este deprinderea tehnicilor care te vor ajuta să îi implici pe clienți în timpul abordării telefonice, astfel încât să obții vânzarea.

Unul dintre rezultatele cursului este soluționarea obiecțiilor într-un mod profesionist și eficient.

Află mai multe

Managementul stocurilor și al depozitelor 

25-26 aprilie 2024

Determinarea corectă a nivelului stocurilor este una dintre cele mai importante probleme ale unei firme fiindcă formarea și menținerea acestora generează costuri semnificative. Unul dintre rezultate va fi reducerea costurilor generate de stocurile fără mișcare.

Află mai multe

MAI 2024

Management skills: Better planning, Control and Decision Making

9-10 mai 2024

Pentru un manager este esențial să știe care sunt cele mai bune tehnici și instrumente pe care le poate folosi pentru a evalua opțiunile și a lua decizii informate. În training-ul Better Planning, Control and Decision Making aplicăm instrumentele utile în a rezolva probleme și a lua decizii bune și obține astfel rezultatele așteptate din partea managementului superior! 

Află mai multe

Microsoft Excel 

16-17 mai 2024

Scopul cursului este acela de dezvălui și de a clarifica participanților posibilitățile avansate de gestionare și prelucrare a datelor dintr-o companie prin intermediul Excelului – transparent, rapid și 100% funcțional.  

Află mai multe

Managementul costurilor și al bugetelor

20-21 mai 2024

Cursul instruiește managerii să: gestioneze bugete eficiente și relevante, aloce resurse materiale, financiare și umane, ia decizii cu argumente bazate pe date.

Află mai multe

PLATINUM Customer Care

23-24 mai 2024 

Ce face un referent Customer Care Platinum? Acesta oferă valoare, transmite încredere și în același timp creează o relație de parteneriat cu clientul! 

În urma cursului, participanții fac conexiuni între situațiile întâlnite în activitatea lor și informația transmisă prin înțelegerea poziției de consilier în relația cu clientul, expresii verbale care conferă putere consilierului, stabilirea priorităților convorbirii și transmiterea acestora către client și multe altele.

Află mai multe

Supply Chain Management

23-24 mai 2024

În cadrul acestui curs participanții vor învăța cum să controleze cele trei fluxuri care stau la baza activității oricărei firme: fluxul de materiale, de informații, de capital, astfel încât să reducă costurile în mod inteligent, pentru a eficientiza desfășurarea activității firmei.

Află mai multe

Inteligență Emoțională (EQ)

23-24 mai 2024

Participanţii se vor familiariza cu conceptul de inteligență emoțională si vor înțelege importanța inteligenței emoționale în succesul pe plan profesional și personal. De asemenea, aceştia își vor evalua nivelul de inteligență emoțională și socială prin teste structurate pe competențe componente.

Află mai multe

ESPERE® Relații profesionale – Cum să le administrezi cu succes

27-28 mai 2024

Prin exerciții practice participanții învață despre tipuri de mesaje și reguli ecologice de comunicare aplicabile în context profesional. Sunt abordate modalități de îmbunătățire a relațiilor profesionale prin instrumente ESPERE® dintr-o perspectivă față de sine și față de ceilalți.

Află mai multe

IUNIE 2024

Product Management

3-4-5 iunie 2024

Managerii de Produs au rolul de a contribui la profitabilitatea pe termen lung a produsului, liniei de produse și, nu în ultimul rând, a companiei.

Află mai multe

Finanțe pentru non-finanțiști

6-7 iunie 2024

Ca manager, este esențial să ȋnţelegi efectele financiare ale deciziilor pe care le iei ȋn business. Gândeşte prin prisma indicatorilor folosiți de TOP management ȋn evaluarea financiară a performanţelor business-ului!

Află mai multe

PLATINUM Sales business to business (B2B)

10-11 iunie 2024

„The purpose of a business is to create a customer and grow that customer.” Peter Drucker

Știi cum să determini angajamentul clientului și câștigi loialitatea acestuia, să-l câștigi în parteneriatul de business? 85% în procesul de vânzare este despre cunoașterea oamenilor.

Află mai multe

Program de Prevenție a Creanțelor Neperformante (Strategie alternativă la Recuperarea de Creanțe)

25 iunie 2024 

23 septembrie 2024

Participanții deprind tehnici și instrumente prin care să salveze timp, resurse financiare și resurse umane.

Orientat spre securizarea raporturilor comerciale și patrimoniului companiei, programul include realizarea unei radiografii complete a proceselor de colaborare inter-companii, până la implementarea tehnicilor și instrumentelor de evitare a costurilor ocazionate cu creanțele neperformante.

Află mai multe

CURSURI PE CARE LE ORGANIZĂM LA CERERE

DYNAMIC LEARNING

TELESALES

Obiectivele cursului

Deprinderea tehnicilor care te vor ajuta să îi implici pe clienți în timpul abordării telefonice, astfel încât să obții vânzarea

Deprinderea tehnicilor care te vor ajuta să îi implici pe clienti într-un dialog despre produsele/serviciile pe care le promovezi și modul în care le va fi de folos în activitățile lor de zi cu zi…

MANAGEMENTUL STOCURILOR ŞI AL DEPOZITELOR

De ce să participi la cursul Managementul Stocurilor și al Depozitelor?

Determinarea corectă a nivelului stocurilor este una dintre cele mai importante probleme ale unei firme fiindcă formarea și menținerea acestora generează costuri semnificative. Există posibilitatea…

REZOLVAREA CONFLICTELOR PRIN COMUNICARE COOPERARE

Scopul cursului

Organizația trebuie privită ca un “organism” nu ca un “mecanism“; factorul uman are o importanță cel puțin la fel de mare ca și cel tehnologic.

Acest curs se adresează…

TIME & STRESS MANAGEMENT

Beneficii pentru participanți

Utilizează instrumente specifice pentru ȋmbunătăţirea planificării, organizării şi controlului activităţilor proprii.

Aplică metode de stabilire a obiectivelor.

Practică prioritizarea activităţilor zilnice / săptămânale…

RESURSE UMANE: RECRUTARE & SELECTIE

Obiectivele cursului

Participantii la cursul Tehnici aplicate de intervievare si recrutare invata sa aplice cele mai eficiente instrumente de evaluare a oamenilor.

Practica in timp real tehnici de evaluare si beneficiezi de feedback…

CONFLICT MANAGEMENT

Scopul cursului

Organizația trebuie privită ca un “organism” nu ca un “mecanism“; factorul uman are o importanță cel puțin la fel de mare ca și cel tehnologic. Acest curs se adresează persoanelor care au nevoie să rezolve conflicte ce apar în mod natural sau artificial în cadrul echipei și pentru a utiliza efectele benefice ale conflictelor pentru…

STABILIREA STRATEGIEI ÎN BUSINESS

DE CE să participi la Stabilirea strategiei în business?

Te invităm să reflectezi asupra impactului unei strategii bine definite asupra eficienței și eficacității unui business.

Totodată, exersăm împreună metoda și pașii de urmat pentru a construi și implementa o…

MANAGEMENTUL ŞI EVALUAREA PERFORMANŢEI

Beneficii pentru participanți

Vor înțelege cât de important și cât de complex este Managementul Performanţei: DE CE? CUM? CE? evaluăm.

Vor ști să realizeze fișa posturilor și corespondența între aceasta și indicatorii de performanță.

Vor…

Ce metode folosim pentru training online?

  • Soluții de videoconferințe pentru training online.
  • Tool-uri pentru a păstra interactivitatea, a facilita învățarea și gradul ridicat de aplicare.
  • Metode potrivite pentru remote work.
  • Platformele de e-learning Zoom, Webex, Knolyx. Knolyx încurajează facilitarea procesului de învățare prin mutarea acestuia în mediul online, unde materialele de învățare se pot încărca ușor, iar informația devine accesibilă oricând și de oriunde. Live-streaming, webinarii, gamification, analitice, comunități de învățare, toate sunt disponibile prin intermediul platformei.

Ce segmente de business sunt disponibile online la cerere?

  • majoritatea temelor de training de pe website
  • sesiuni de consultanță
  • programele de coaching individual și de echipă
Agenda-cursuri-online-dynamic-learning.ro

Edit Santa - DIRECTOR GENERAL BIGPRINT

”Foarte multe exerciții practice care te ajută să conștientizezi situațiile, soluțiile oportune. Este un program compact, practic, eficient."

Iulia Marinaș - HEBERGER

”Au fost cursuri foarte interesante care mi-au deschis noi perspective asupra relațiilor dintre oameni și colegi."

Romică Stoian - MANAGER DEPARTAMENT SERVICII SUPORT, CEZ VÂNZARE

”Excelent structurat, promovat, prezentat, transferat, cursul online Excelența echipei – secretul performanței susținut online pe Zoom, de Adrian Veselu și Iulian Penescu. S-a potrivit perfect, mai ales în contextul în care echipa de cursanți este dispersată, în regim de telemuncă. În cele două zile online, colegii mei au avut parte de multă conectivitate și interactivitate prin aplicațiile practice derulate la curs. Subiectele prezentate au avut profunzime, pragmatism, conținut aplicat pe realitatea de zi cu zi și au trasat foarte bine direcțiile pentru a fi o echipă performantă. Așteptăm cu nerăbdare colaborarea cu celelalte grupe. Mulțumim Dynamic Learning!"

Sorina Bera - CEO ALLEVO

”O experiență extrem de relevantă, în totalitate! Înalt nivel de profesionalism!"

Laura Vișan - BOG'ART BUILDING MANAGEMENT

”Lucruri noi, atât pentru autocunoaștere, cât și pentru a putea înțelege și poate chiar a schimba la mine și la ceilalți din echipă pentru a fi mai buni în ceea ce facem."