
First Time Managers Academy
First Time Managers Academy este locul unde managerii la început de drum își transformă entuziasmul în impact real.
Provocările abia încep, iar succesul nu vine doar din bune intenții, ci din abilități clare și conexiuni autentice cu echipa.
Aici înveți cum să inspiri, nu doar să coordonezi. Cum să crești oameni, nu doar să delegi.
Este academia unde afli ce poți îmbunătăți și cum să devii liderul pe care echipa ta vrea să-l urmeze.
Pentru că leadershipul începe cu tine.
SE ORGANIZEAZĂ LA CERERE
ATÂT ÎN LIMBA ROMÂNĂ CÂT ŞI ÎN ENGLEZĂ
Programul este structurat pe 4 cursuri
CURS 1
Comunicare, Cooperare și Gestionare de Conflicte
Comunicarea, pentru a fi eficientă pentru echipă, este recomandat să vizeze cooperarea. De aceea, îi încurajăm pe participanți să aplice principiile comunicării ca mijloc de relaționare interdepartamentală, pe orizontală cu colegii, pe verticală cu managementul și cu subalternii.
CE VEŢI ÎNVĂŢA
- Ȋmpărtăşirea unei viziuni comune – angajament şi cooperare
- Atitudine personală versus atitudine profesională
- Conştientizarea rolului fiecărei echipe ȋn tabloul de ansamblu
- Concentrarea pe obiectivele companiei şi nu pe obiective individuale
- Coordonarea şi comunicarea ȋntre membrii echipei
- Furnizarea de feedback constructiv şi eficient
- Acceptarea de feedback din partea celorlalţi
- Ascultare activă şi selectivă ȋn relaţia cu ceilalţi
- Comunicarea interdepartamentală şi pe verticală
- Negocierea şi medierea conflictelor interdepartamentale
Dynamic Learning
CURS 2
Leadership – Conducerea și Motivarea echipei
Indiferent ce își propune un leader – să creeze o strategie sau să mobilizeze echipa-, succesul depinde de cum acționează, cum reușește să canalizeze emoțiile într-o direcție pozitivă. Astfel că, pentru un leader, cunoașterea oamenilor este esențială! Acesta este și scopul cursului: de a descifra cum funcționăm noi oamenii, emoțiile și motivațiile noastre, așa încât leaderii să stimuleze ce este mai de valoare în fiecare.
CE VEŢI ÎNVĂŢA
- Ȋmbunătăţirea abilităţilor de a identifica şi dezvolta angajaţii talentaţi, pregătindu-i pentru a-şi ȋndeplini obiectivele
- Crearea unui mediu de lucru colaborativ în propria echipă pentru a obține rezultate rapide și durabile
- Îmbunătățirea competențelor în a identifica propria tipologie comportamentală și a angajaților (modelul DISC) și motivarea fiecărui angajat în funcție de tipologia lui comportamentală
- Utilizarea leadershipului situațional pentru a obține o eficiență sporită prin motivare, cresterea încrederii și dezvoltare a angajaților din subordine
- Sporirea eficacității în stabilirea obiectivelor și translatarea lor către angajați
- Îmbunătățirea și însușirea unui model eficient de acordare și primire de feedback în/ din ambele direcții (manager- subordonat)
- Utilizarea feedback și feedforward ca instrumente de motivare a angajaților
- Ȋmbunătăţirea abilităţilor în a gestiona tipologiile conflictuale în echipă
- Îmbunătățirea competențelor în evaluarea performanței angajaților
Dynamic Learning
CURS 3
Management Skills: Better Planning, Problem Solving & Decision Making
CE VEŢI ÎNVĂŢA
- Dobândirea tehnicilor specifice de management pentru obținerea de performanțe cât mai ridicate la nivel de department
- Însușirea instrumentelor de planificare, monitorizare, control și evaluare, pentru obținerea rezultatelor așteptate din partea managementului superior
- Înțelegerea contextului intern și extern în care un manager trebuie să ia decizii și a factorilor cheie ce asigură succesul unei echipe pentru atingerea KPI-urilor la nivelul departamentalui sau al organizației
Dynamic Learning
CURS 4
Managementul şi Evaluarea Performanţei
CE VEŢI ÎNVĂŢA
- Participanții vor înțelege cât de important și cât de complex este Managementul Performantei: DE CE? CUM? CE? evaluăm.
- Vor ști să realizeze fișa posturilor și corespondența între aceasta și indicatorii de performanță.
- Vor înțelege importanța evaluării și rolul managerului în antrenarea performanței.
- Vor deprinde tehnici eficiente de evaluare – așa DA /așa NU.
- Se vor simți mult mai confortabil în rolul de manager evaluator.
TRAINER
Dynamic Learning
Anca BURLACU
GRAPHIC RECORDER & VISUAL FACILITATOR
După 18 ani în arii tehnice, Anca oferă valoare adăugată sesiunilor de training și coaching și sintetizează creativ esența subiectelor dezbătute. Este certificată în…
Adrian VESELU
TRAINER & CONSULTANT FINANCIAR
Adrian fructifică experiența de peste 30 de ani acumulată în domeniul financiar și în management, dintre care 15 ani în poziții de conducere și…
Iulian PENESCU
MANAGING PARTNER
Înainte de a fi trainer, Iulian Penescu a ocupat poziții de management și a coordonat cu succes echipe de producție și vânzări ca Manager în…
Aryana POPESCU
SENIOR TRAINER SI CONSULTANT
Lucrând de peste 20 de ani în Training și Dezvoltare Organizațională, Aryana Popescu creează și implementează programe de…
Cele mai bune soluții de învățare
Suntem aici pentru a-ți oferi cele mai bune soluții de învățare,
adaptate nevoilor tale specifice.