NEXT LEVEL PROCUREMENT®
Next Level Procurement® pune în centrul atenției rolul de buyer ca centru de profit în companie.
Formăm specialiști cu abilități solide în gestionarea lanțului de aprovizionare și înțelegerea riscurilor și oportunităților în mediul global de business.
Câştigarea unui avantaj competitiv este esențială în mediul de afaceri actual în contextul achizițiilor globale.
Participanții exersează tehnici și strategii de selecție a furnizorilor și negocieri eficiente pentru a încheia contracte cât mai avantajoase.
Next Level Procurement ® este un program complet dedicat specialiștilor din achiziții alcătuit din 4 module: Contractare, Tehnici Avansate de Negociere, Procurement în IT și Gândire strategică în achizițiile globale.
SE ORGANIZEAZĂ LA CERERE
Dynamic Learning
MODUL 1
Contractare
în Achiziţii
ÎNȚELEGEȚI ASPECTELE JURIDICE LEGATE DE EXECUTAREA CONTRACTELOR
- Evaluați elementele unui acord obligatoriu din punct de vedere juridic
- Condiții contractuale care reglementează acordurile și relațiile comerciale
- Declarații și reprezentări orale
- Utilizarea contractelor standard versus contracte negociate/la comandă
COMPARAȚI TERMENII IMPLICITI ȘI EXPRESII CARE AFECTEAZĂ PROBLEMELE DE PERFORMANȚĂ
- Condiții implicite prin legislație, jurisprudență și obiceiuri
- Implicații ale dreptului internațional
EXPLICAȚI RESURSELE PENTRU NEPERFORMANȚE ÎN CONTRACT
- Condiții contractuale vitale și nevitale
- Identificarea neconformităților/ încălcării contractelor
- Evaluarea daunelor
- Limite de răspundere
- Proceduri de reziliere
EXPLICAȚI PRINCIPALELE ABORDĂRI ALE SOLUȚIONĂRII CONFLICTELOR ÎN CONTRACTELE COMERCIALE
- Acorduri negociate
- Mecanismele de soluționare alternativă a litigiilor
- Alte mecanisme de soluționare a litigiilor, adjudecare, arbitraj și litigii
EVALUAȚI PRINCIPALELE TIPURI DE RISC CONTRACTUAL
- Riscuri care pot avea impact asupra contractelor, cum ar fi riscurile interne, de piață, economice, juridice, etice, de aprovizionare și bazate pe performanță
- Rolul asigurării informațiilor
- Evaluarea riscurilor contractuale
INTERPRETAREA DATELOR FINANCIARE, TEHNICE ȘI DE PERFORMANȚĂ REFERITOARE LA EXECUTAREA CONTRACTELOR
- Date care se referă la executarea contractelor
- Interpretarea datelor referitoare la executarea contractelor
- Administrare contract
MANAGEMENTUL CONTRACTELOR
- Conducerea rezultatelor și maximizarea rezultatelor
- Gestionarea prestării serviciilor
- Gestionarea administrarii contractelor; Îmbunătățire continuă; Roluri si responsabilitati
CE POATE MERGE PROST ȘI DE CE
- Motive comune pentru managementul defectuos al contractelor
- Cauze și consecințe pentru managementul defectuos al contractului
- Planul de management al contractului
Dynamic Learning
MODUL 2
Tehnici Avansate de Negociere
NEGOCIERI ȘI MANAGEMENTUL RELAȚIILOR
- Stabilirea obiectivelor realiste ale negocierii; Analiza situației
- Diferențierea dintre dorințe și nevoi
- Diferența culturală în negociere
- Negocierea în echipă; Confruntarea cu dezacordul
- Viziunea tradițională și contemporană asupra conflictului
- Conflict prevenibil vs. real; Opoziție sau conflict real; Dimensiunile comportamentului în timpul conflictului; Transformarea conflictului în oportunități
- Rezultatele rezolvării cu succes a conflictelor; Rezultatele rezolvării nereușite a conflictului
STRATEGII ȘI TACTICI DE NEGOCIARE AVANSATE
- Cinci stiluri de gestionare a conflictului (concurență; cedare; împărțirea diferențelor; rezolvarea problemelor; inacțiune)
- Modelul Dual Concern în negociere
- Determinați cum să maximizați profiturile și valoarea în fiecare negociere
- Recunoașteți cum să evaluați riscul și să implementați situația neprevăzută în caz de neacord
GĂSIREA ȘI UTILIZAREA PUTERII DE NEGOCIARE
- Putere bazată pe personalitate și diferențe individuale
- Orientare cognitivă și cadre ideologice pentru recunoașterea puterii în negociere: cadru unitar, radical și pluralist
- Orientarea motivațională ca putere în negociere
- Orientare morală către Putere
- Putere legitimă
RELAȚIA ÎN NEGOCIERI
- Înțelegeți cum negocierea într-o relație existentă schimbă natura dinamicii negocierii
- Explorați diferitele forme de relații în care poate avea loc negocierea
- Luați în considerare rolurile critice jucate de reputație, încredere și corectitudine în orice relație de negociere
- Obțineți o perspectivă asupra modului de a reconstrui încrederea și de a repara relațiile deteriorate
- Înțelegeți modurile în care negocierile devin complexe atunci când sunt mai mult de doi negociatori la masa de negocieri
BUNE PRACTICI ÎN NEGOCIERI
- Apreciază măsura în care negocierea este atât o artă, cât și o știință
- Explorați cele 10 bune practici pe care toți negociatorii le pot urma pentru a obține o negociere de succes
- Stăpânește paradoxurile cheie ale negocierii
Dynamic Learning
MODUL 3
Procurement în IT
CONTRACTE DE ACHIZIȚII IT
- Cerințe relevante
- Cheltuieli IT și referință de personal
- Oportunități de economisire a costurilor
- Achiziții IT simplificate – cum să procesați o cerință pentru tehnologie
- Contracte standard de achiziții IT – aspecte juridice
- Înțelegerea contractelor de achiziții IT
- Cum se evaluează contractele de achiziții IT
- Elemente contractuale tipice
Dynamic Learning
MODUL 4
Gândire Strategică în Achizițiile Globale
GÂNDIRE STRATEGICĂ ÎN ACHIZIȚII
- Greșeli frecvente în achiziții și cum le evitați
- Cât de strategic este gândirea dvs. în domeniul achizițiilor?
- Înțelegeți-vă organizația strategic, dincolo de achiziții
- Aprovizionarea a devenit strategică
INTELIGENTĂ DE ACHIZIȚII ȘI GÂNDIRE STRATEGICĂ
- Factori critici ai succesului
- Pași pentru a deveni o organizație strategică de achiziții
- TCO
- Fluxul de achiziții
STRATEGII CÂȘTIGĂTORI IMPULSE DE ACHIZIȚII GLOBALE
- Elementele de bază – Oameni, Informații de afaceri, Business Intelligence
- Transformați aprovizionarea strategică globală și furnizați relații cu furnizorii la cerere
- Influențați și oferiți leadership partenerilor interni în furnizarea de soluții inovatoare la cerere
- Obțineți cele mai bune eficiențe operaționale, calitate și excelență funcțională din clasă
TRAINER
Dynamic Learning
Simona STĂNESCU
SENIOR TRAINER ȘI CONSULTANT
Cu o experiență de peste 20 ani în domeniul achiziților din sistemul privat și 4 ani de consultanță în același domeniu în companii multinaționale și locale, din care 16 ani în cadrul Orange Romania, leader în piața de telecom locală – Simona a derulat și coordonat proiecte de achiziții în domeniile: Vânzări, Administrativ, HR, Juridic, Marketing, Relații cu Clienții, Consultanță, Financiar, Supply Chain, Evenimente, Public Relations, Travel & Accommodation, Debt Collection și Security.
A coordonat proiecte de licitație în domeniul public și privat ocupându-se de planificarea și gestionarea procesului de aprovizionare pentru toate tipurile de produse și servicii menționate mai sus, gestionând procese de selecție a furnizorilor la nivel național si internațional.
A redefinit, optimizat și eficientizat procesele și procedurile de achiziții din diferite companii, fiind un real suport în implementarea procedurilor și a programelor de eficientizare a costurilor în linie cu strategia de achiziții proprie companiei, cu scopul de a maximiza profitul.
Cele mai bune soluții de învățare
Suntem aici pentru a-ți oferi cele mai bune soluții de învățare,
adaptate nevoilor tale specifice.
TESTIMONIALE
Ce spun participanții Next Level Procurement
”Sunt foarte fericit că am avut șansa de a lucra împreună cu Simona Stănescu.
Abordarea ei este cu adevărat profesionistă, cunoaște foarte bine procesele în achiziții și cursul susținut de ea este 100% conform modului actual de lucru în acest domeniu în mediul de afaceri internațional.
Acest curs este foarte complet, contine toate informatiile necesare pentru a incepe un departament de achizitii/achizitii pentru persoanele aflate la inceputul carierei in acest domeniu dar si explica pentru experienta oamenilor situatii noi si delicate pe care le-ai putea intalni ca un persoană care lucrează în departamentul de achiziții. Toate aceste situații sunt susținute de vasta experiență în achiziții a Simonei.
Cel mai bun lucru la acest curs este că agenda și ritmul pot fi schimbate în timpul întâlnirii în funcție de așteptările și experiența studentului. Dacă simți nevoia să insisti asupra unui subiect ca să devină mai clar sau să mergi mai repede pe el pentru că îl știi deja ea va gestiona discuția în consecință.
Mi-am dedicat personal o călătorie din Belgia pentru a avea acest curs la București și am fost foarte bucuros de rezultat și de conținut.
Recomand tuturor să i se alăture, vă veți simți foarte confortabil într-o discuție deschisă cu un profesor deschis la minte.”
ENG. ALEXANDRU NICHITELEA
CATEGORY BUYER FOR MANUFACTURING EQUIPMENT MELEXIS TECHNOLOGIES NV, BELGIUM