Comportamentul dificil „Făt-Frumos” ca Angajat
Cum să gestionăm comportamentul de tip „Făt – Frumos” Pentru a ști cum să gestionăm comportamentul de tip „Făt-Frumos” , haideți să vedem câteva analogii cu personajul basmului. La fel …
De la promisiune la realitate: Adevărul despre comunicarea cu clientul
Ai ajuns să te simți copleșit de plângerile angajaților referitoare la dificultățile întâmpinate în gestionarea relațiilor cu clienții pretențioși? “Regula nr 1: Clientul are întotdeauna dreptate Regula nr 2: Dacă …
3 motive pentru o cultură organizațională centrată pe client
Ce îi determină pe clienți să apeleze la serviciile companiei mele și să nu meargă la concurență? …este o întrebare care merită și un răspuns, după un moment serios de …
Recrutarea – pentru recruiter și candidat – în detaliu
În experiența mea de peste 20 de ani în domeniul recrutării, am fost deopotrivă „de ambele părți ale mesei”. Adică, am fost atât în rol de Recruiter/Manager Recrutare, dar și …
Tendinţele anului 2024 în procurement
În 2024 domeniul achizițiilor este influențat de mai multe tendințe importante. Iată mai jos câteva dintre tendințele anului în procurement şi, fără a avea pretenţia că le-am enumerat pe toate, …
5 ințiative de reducere a costurilor pentru câștiguri pe termen scurt
Bine ați venit în lumea în care eficiența întâlnește bugetul! În era în care fiecare leu/bănuț sau cent economisit poate face diferența între stagnare și succes, reducerile de costuri și …
8 pași în implementarea cu succes a planurilor de business și controlul costurilor
Pași în implementarea controlului costurilor Urmând acești pași și rămânând proactivi și adaptabili, puteți face față și depăși în mod eficient provocările legate de planificarea bugetelor și controlul costurilor. Amintiți-vă …
7 principale provocări actuale în planificarea bugetelor și controlul costurilor
Iată o realitate a mediului de afaceri contemporan: provocări în controlul costurilor. Trăim într-o lume în care viitorul este mai incert ca niciodată. Planificarea și controlul sunt funcții esențiale în …
Contracting Skills: Abilități esențiale pentru departamentele moderne
Imaginați-vă: un departament de achiziții care obține prețuri imbatabile, un departament de marketing care își alege agențiile potrivite fără riscuri, un departament IT care implementează software-ul dorit la termen și …
Conexiunea Integrală: Exercițiul Fizic și Puterea Creierului Pentru Succes
Conexiunea Integrală: Exercițiul Fizic și Puterea Creierului Pentru Succes În acest articol discutăm despre șase beneficii concrete pe care exercițiul fizic le are pentru sănătatea creierului. În lumea rapidă de …
Dialogurile cu erori sunt noile dialoguri productive
Motto: Oamenii cu care nu poți dialoga sunt oamenii care consideră orice o provocare. Abilitatea de a comunica fluid am decis să o construiesc implicându-mă în serialul pe care viața …
Valoarea Tenacității în Realizarea Obiectivelor Importante în Viață
Trăim într-o epocă caracterizată de căutarea satisfacției imediate. De la cumpărături cu un singur clic până la streaming la cerere, ideea de a aștepta sau de a lucra asiduu pentru …
Blocajele creative și cum să le depășești
Creativitatea este un proces solicitant care necesită concentrare, constanță și, dacă este realizat pe perioadă îndelungată, este firesc să apară blocaje – Blocajele creative și cum să le depășești Odată …
Avansarea rimează cu învățarea: Recomandări pentru First Time Managers
În ansamblu, rolul unui First Time Manager se aliniază cu creșterea competitivității organizaționale și include delegarea, prioritizarea, acordarea de feedback, bugetarea, gândirea strategică, utilizarea Microsoft Excel și prezentări de business. …
Intuiția – al 6-lea simț pentru un manager de succes?
Intuiția – Al șaselea simț al managerului de succes? Se spune că inima are rațiunea ei și aceasta este și motivația pentru care toți ne sfătuiesc să facem alegerile cu …
Design Thinking
Cei care nu au avut contact pana acum cu Design Thinking solicită adesea analogii simple pentru o înțelegere mai bună a acestui concept. Dacă ar fi să îi ducem pe …
Cubism, impresionism și managementul intuiției
Noi, la Dynamic Learning, ne îmbunătățim constant și consecvent în temele programelor de training. Să vă dezvălui… *suspans* training-ul online Puterea Intuiției în Management (17-18 noiembrie). Intuiția este un instrument …
Puterea în vânzări
Dacă ar fi să aleg un lucru care îi diferențiază pe vânzătorii profesioniști de cei obișnuiți sau cei care eșuează total în vânzări, acela ar fi puterea. Vânzătorii profesioniști au …
Abilități, cunoștințe și talente – care este diferența dintre ele?
Abilități, cunoștințe și talente. Care este diferența dintre ele? Termenul de competențe a fost formulat de armata britanică în timpul celui de-al doilea Război Mondial pentru a defini ofițerul perfect. …
Un remediu pentru atitudine – coaching-ul
Există situații în care oamenii, oricât de educați, instruiți ar fi, au probleme de atitudine, fapt care le poate aduce serioase prejudicii. Încă de pe vremea când Machiavelli a consiliat …
Coaching: Personalitate versus Comportament
Personalitatea NU se schimbă. Comportamentul DA! Nu de puține ori mi se întâmplă ca în orele de consiliere în carieră pe care le susțin, dar mai ales în prima sedință …
Financial Licence for your business
De ce sunt respinse proiectele și planurile de bugetare departamentală în cadrul sedințelor anuale ale companiei? Pentru că autorii lor nu le fundamentează financiar și nu le susțin corespunzător – nu …
Leadershipul este înnăscut sau dobândit?
Cum devii leader? Ne naștem leaderi sau devenim? Atunci când vine vorba despre diferenţa dintre a fi leader şi a fi manager, întrebarea frecventă a oamenilor se referă la “calitatea …
Cum procedezi cu angajatul model?
Angajatul model. Există sau devine? Asta este o întrebare retorică. De ce să procedezi într-un anume fel cu un angajat care îndeplinește toate sarcinile, nu comentează, nu întârzie, este eficient …
Supply Chain Management – Optimizarea depozitelor (VI)
Așa cum am văzut în articolele precedente despre optimizarea stocurilor și a depozitelor (pe care dacă nu le-ai citit le poți găsi aici partea I, partea II, partea III, partea …
Ce facem după pandemie?
Pentru cei care lucrează într-o companie, răspunsul la întrebarea ce facem după pandemie? este simplu: ne întoarcem la vechiul loc de muncă. Asta nu înseamnă că nu am muncit în …
Echilibrul ca stare de grație
Echilibrul ca stare de grație Cum ne poate ajuta PCM – Process Communication Model Indiferent de ”anotimpurile” calendaristice sau … interioare, ne ”întâlnim” deseori cu situații pe care le asimilăm …
Change Leadership
Change Leadership – Be the change, don’t just lead it! Concluziile unui studiu recent arătau că atunci când medicii cardiologi își anuntă pacienții că există un risc sporit …
Tehnologia singură nu va îmbunătăți serviciul clienti
Tehnologia este atât de avansată și cu toate acestea, nu ar putea prelua lumea! Derek Williams, expert în customer service (serviciul clienti) și CEO al WOW! Awards for outstanding customer …
INCOTERMS – Termenii contractelor comerciale internationale
INCOTERMS – contracte comerciale internationale Diferențele dintre practicile comerciale și interpretările juridice între comercianții din diferite țări au impus necesitatea unui set comun de reguli – termeni , ușor …
Prezentari de impact – viziune și vizual în PPT
Zilnic se fac în medie 30 de milioane de prezentări, iar un manager își petrece cam 60% din timpul de lucru în ședințe și prezentări. 50% dintre ele sunt ineficiente și cu impact …
Top 3 modificari in Procurement
Tu când ai făcut ultimele modificări în Procurement? Ți-ai adaptat strategia în era SARS COV2? Anii 2019 – 2021. La prima vedere niște cifre care reprezintă pur și simplu o …
“SPUBLIKING” – Public Speaking ALTFEL
De ce “SPUBLIKING”? De ce Public Speaking ALTFEL? Metodă originală de „public speaking” și comunicare prin care înveți să-ți amplifici calitățile și să-ți accepți “defectele” reîncadrându-le inteligent, să-ți transformi slăbiciunile …
De ce ne este teama de a vorbi in public?
„WE SCARE BECAUSE WE CARE” – despre teama de a vorbi in public Ești mereu stresat, presat de treburi sau lucruri pe care trebuie să le rezolvi „ieri”? Ai trac …
Inteligența emoțională pe înțelesul tuturor
Inteligență = Succes ? Despre Inteligența Emoțională pe înțelesul tuturor IQ-ul a fost vreme îndelungată considerat drept cheia succesului în viață, astfel că reușita era atribuită în mare parte înzestrării …
Tipuri de întrebări pentru a rezolva o problemă
În momentul în care Howard Schultz a simțit că Starbucks își pierde direcția, s-a urcat în avion și a vizitat managerii tuturor cafenelelor de pe glob pentru a-l ajuta să …
4 Tehnici de Storytelling
Tehnici de storytelling “În expediția sa care a durat trei ani, căpitanul Scott, cu toată dârzenia de care a dat dovadă, cu tot curajul său și al membrilor echipei, cu …
Supply Chain Management – Optimizarea depozitelor (V)
În acest articol vorbim despre cum descriu mai multe repere pe care dorim să le plasăm în depozite. Așa cum am văzut în articolele precedente (pe care dacă nu le-ai …
Supply Chain Management – Optimizarea depozitelor (IV)
Așa cum am văzut în articolele precedente despre optimizarea depozitelor (pe care daca nu le-ai citit le poți găsi aici partea I, partea II și partea III) vom urmări pas …
Angajatul model în obținerea de rezultate și deficitar la atitudine
Mai este angajatul model un subiect de actualitate in business? Ei bine, da, angajatul model încă este o preocupare pentru manageri. Subiectul performanţei și reusitei profesionale este punctul central al …
5S Organizația eficientă
5S este o metodă de organizare a unui loc de muncă astfel încât activitatea să se desfășoare eficient și fără întreruperi. Este concepută pentru a ajuta la construirea unui mediu …
Supply Chain Management – Optimizarea depozitelor III
Așa cum spuneam în cele două articole precedente, pe subiectul Supply chain management, (pe care daca nu le-ai citit le poți găsi aici partea I și partea II) vom urmări …
Inteligența financiară și performanța companiei
Cum se calculează profitul, ce este cash flow-ul şi de ce este el diferit de profit, ce sunt asset-urile unei companii sau ce ȋnseamnă un equity negativ, care este diferenţa …
Bârfa în organizație – cum să ne protejăm de bârfitori
Ai fost vreodată ținta bârfelor nefondate în compania în care lucrezi? Ți-a fost pusă la îndoială reputația din cauza unor fapte sau vorbe care ți-au fost atribuite pe nedrept? Te-ai destăinuit …
Supply Chain Management – Optimizarea Depozitelor (II)
Cât de importantă este optimizarea depozitelor? Așa cum spuneam în articolul precedent despre optimizarea depozitelor (pe care daca nu l-ai citit îl poți găsi aici) depozitele reprezintă o verigă de …
Supply Chain Management – Optimizarea Depozitelor (I)
Indiferent de afacerea pe care o ai, chiar dacă implică depozite sau nu, unul dintre cele mai importante motive pentru care o faci este sa obții un profit cât mai …
Cum să conviețuiești cu 3 tipologii de manageri dificili
Cum să conviețuiești cu 3 tipologii de manageri dificili Plec, nu mai stau, nu-l mai suport, cum îmi găsesc, m-am dus! Sunt câteva dintre afirmațiile pe care le aud interacționând …
Sindromul „FĂT FRUMOS” – disfuncționalitate în leadership
Fie că ne place sau nu, eșecul în leadership este o realitate – și îl constatăm în destule organizații. Un foarte bun exemplu este leadership-ul „Făt-Frumos” pe care îl voi …
Megalomania în management
Experiențele pe care le trăim în organizații sub îndrumarea sau conducerea unor persoane cu comportamente nocive își pun amprenta și au efecte asupra noastră pe termen lung, putând să ne …
Cum să ne comportăm cu angajații cu comportamente dificile
Angajații cu comportamente dificile au o atitudine dificilă, neprofesională la locul de muncă – sunt prezenți în multe companii, trebuie să recunoaștem, și le fac viața grea nu numai managerilor, …
Cine sunt managerii „cloșcă”?
De ce cloșcă? Pentru că aceasta este imaginea care îmi vine în minte atunci când îi descopăr în organizații. Cum se manifestă un astfel de manager? Ca o cloșcă, cu …
ANTILEADERSHIP – 9 semne prin care cunoaștem un antileader
Leaderii adevărați sunt cei care cresc, dezvoltă și dăruiesc lumii alți leaderi. Ei sunt modele pozitive pentru cei care îi urmează. Prefixul „anti” plasat înaintea unui cuvânt, îi schimbă sensul la 180 de grade.
Cum să ne comportăm cu un manager tiran
Sunt angajat din 1991 și am avut norocul să lucrez în companii în care activau o mulțime de manageri aflați pe diverse trepte ierarhice. Am fost manager și m-am confruntat …
Cum să conviețuiești cu 3 tipologii de manageri dificili
Cum să conviețuiești cu managerii dificili - important pentru cariera ta. Plec, nu mai stau, nu-l mai suport, cum îmi găsesc, m-am dus! Acestea sunt câteva dintre afirmațiile pe care …
F.E.E.D. Teamwork!
Let’s feed the teamwork! Take your feed-back time. Home office-ul are avantajele sale, dar parcă atunci când este impus de o pandemie nu mai este la fel de interesant, ba …
Despre Leaderi și Echipe (puși la încercare)
Ca leaderi, ne confruntăm cu cele mai diverse situații ce trebuie soluționate urgent, eficace și responsabil. În aceste situații, leadership-ul situațional poate fi răspunsul. Desigur, toate acestea nu pot fi …
Black Swan 2020 – 5 lecții esențiale
Cei care nu învață din istorie sunt sortiți să o repete. George Santayana – filozof, eseist și scriitor spaniol Ce este Black Swan? „Europe is locked-down” „R.I.P. good times” sau …
Idei pentru gestionarea crizei în Procurement
De ce idei pentru gestionarea crizei in Procurement? Orice lucru trebuie pregătit din timp. Și v-am obișnuit în articolele pe care le scriu și în cursurile, seminariile pe care le …
Dor de acasa
Dor de ACASĂ Acasă și coronavirus sunt cele mai des rostite cuvinte în aceste momente de către români. Două cuvinte – unul pozitiv, celălalt profund negativ. În mod cert aceste …
Supply Chain Management și povestea înghețatei (II)
Supply Chain Management și povestea înghețatei (II) Așa cum spuneam in articolul anterior (pe care daca nu l-ai citit îl poți găsi aici). În supply chain management există două principii …
Supply Chain Management și povestea înghețatei (I)
Supply Chain Management și povestea înghețatei (I) În supply chain management există două principii importante care conduc la reducerea semnificativă a costurilor în cadrul firmelor și a lanțurilor logistice. Acestea …
Leading change
Be the change, not just lead the change Concluziile unui studiu recent arătau că atunci când medicii cardiologi își anunță pacienții că există un risc sporit de deces dacă nu …
Ce este „Analiza cheltuielilor” sau „Spend Analysis”?
Ce este analiza cheltuielilor sau „Spend Analysis”? Analiza cheltuielilor este practica de revizuire a cheltuielilor de achiziții pentru a reduce costurile, a crește eficiența sau a îmbunătății relațiile cu furnizorii. …
Profilul Individual al Personalităţii – sub licenţă PCM®
“Your life isn’t defined by what happens to you; you define your life by how you choose to respond to the things life throws at you. That is the POWER …
Cum alegem o temă pentru website
Cum alegem o temă pentru website este foarte important. Website-ul este un element esențial în lansarea, dezvoltarea și succesul afacerii/brand-ului personal în mediul online. În prezent nu este suficient doar …
Learning Breakfast Performance Management
Dynamic Learning și Learning Network te invită pe 20 februrie 2020 la Learning Breakfast (Performance Management), eveniment de învățare dedicat profesioniștilor în resurse umane. Tema: Performance management Agenda 9:00 – Welcome Coffee …
Ce este Supply Chain?
Ce este supply chain? În februarie 2018, 650 din cele 900 de restaurante KFC din Marea Britanie s-au închis pentru aproximativ trei săptămâni din cauza lipsei ingredientul principal al meniurilor, …
Promovarea în organizație a unei decizii pe care nu o susținem
Decizii, decizii, decizii… Una dintre marile frustrări ale managerilor din middle management este aceea că sunt puși uneori în fața unor decizii luate de liderii seniori, pe care ei înșiși …
Bronze Award Company – Gala L&D Awards 2019
Marți, 29 octombrie, a avut loc Gala L&D Awards 2019, momentul de celebrare a învățării în organizații, în care au fost acordate distincțiile L&D Awards: Gold, Silver și Bronze celor …
Blocajele unui lider
Care sunt blocajele unui lider? Ce blocaje pot să îți afecteze succesul ca lider? Să presupunem că ai ajuns într-o poziție managerială. Ai făcut școli, cursuri, ai strâns experiență profesională …
Chiar este coaching-ul un panaceu?
CHIAR ESTE COACHING-UL UN PANACEU? În principiu, da. În practică… depinde. Să explic această chestiune care “ne bagă în ceață.” Coaching-ul se referă la schimbarea modului de funcționare personală, de …
Preșul magic
PREȘUL MAGIC Întuneric. Închid ochii și devin Întuneric. Respir adânc un amestec ciudat de mirosuri: vopsea, aer stătut, mobilier vechi, transpirație, parfum, tutun, praf, piele, machiaj și parcă bere. Da, …
5 idei de care să ții cont în Global Sourcing
În special în țările cu costuri reduse „sourcing-ul” implică o mulțime de strategii, gestionarea unui proces de Global Sourcing însemnând mult mai mult decât gestionarea conceptului de “achiziție”. Sourcing-ul global …
Relaxarea tibetană
DACĂ NU POȚI IEȘI SĂ FACI O BAIE DE PADURE, POȚI ÎNCERCA RELAXAREA TIBETANĂ! Stresul este cu noi. Ne place sau nu, este răspunsul nostru la ceea ce ni se …
”Pastilele de învățare” – avantaje și dezavantaje
” Pastila de învățare ” (knowledge pills) este o scurtă sesiune de training, care în general, îmbină informațiile teoretice cu diverse jocuri, role-play-uri, teste pe o temă anume, cu o …
Cât timp ai să mai porți pamperși?
Citim destul de des (câteodată zilnic) pe Facebook sau pe alte canale de comunicare istorii reale care au rolul de a ne ridica moralul și a vedea că sunt oameni …
3 responsabilități esențiale ale unui Product Manager
Fiecare curs de Management de Produs începe, invariabil, cu un slide de PowerPoint care are ca titlu Ce este un Product Manager, urmat de un al doilea, intitulat Care este …
Specificații, calitate și departamentul achiziții
Calitatea reprezintă o parte importantă a lanțului de achizitii, indiferent la care parte a procesului de apovizonare facem referire. Înainte ca un produs finit sa poata fi livrat unui client, …
Valorile ca resursă esențială în viață și management
Majoritatea companiilor afișează cu mândrie pe site, în prezentări sau în oferte, lista lor de valori considerând ca acest lucru le poziționeaza mai sus, creează credibilitate și motivează potențialii clienți …
JP Morgan Coin – Este o strategie disruptivă sau nu?
„Bitcoin – nu va supraviețui, este o fraudă” – declara în septembrie 2017 Jamie Dimon, CEO JP Morgan. [1] Și totuși în data de 14 februarie 2019 JP Morgan anunță …
Achizițiile și competențele viitorului în Procurement
Revoluția digitală. Era digitală. Sau revoluția tehnologică. Competențe în Procurement. Sau Industria 4.0. Indiferent de nume, un lucru este sigur. Inteligența artificială (AI) este pe punctul de a deveni nu …
O fi bine sau nu să ai șef șefă?
Influențează genul managerului rezultatele în business? Zilele acestea m-am gândit la șefii pe care i-am avut, cu diverse niveluri ierarhice, vârste, experiență de viață și expertiză profesională, gen și inteligență …
Cum s-a schimbat comunicarea în era digitală
Cum a evoluat comunicarea în era digitală? Cum au evoluat cele mai importante medii de promovare? Cum poate o companie, în condițiile exploziei rețelelor de socializare și a fragmentării mediilor …
De ce unele magazine au succes și altele …….?
De ce unele magazine au succes și altele …….? Mi-am pus aceasta întrebare (Customer care?) pentru că am văzut magazine care aveau aproximativ aceleași mărfuri și prețuri, erau, uneori chiar …
Ce înseamnă negocierea pentru om – partea a doua
Ce înseamnă negocierea pentru om (2) Am prezentat în articolul anterior (Ce înseamnă negocierea pentru om) sugestia abordării negocierii pe baza unor principii care să conducă la un rezultat câștig/câștig. …
Ce înseamnă negocierea pentru om
Ce înseamnă negocierea pentru om Știți care este cea mai veche ocupație din lume? Nu, nu este cea la care vă gândiți. Este ocupația de negociator, pentru că o practicăm …
Inovația-între exploatare și explorare-capcane și lecții
Marile inovații sunt rare și nu pot fi prevăzute. Cu toate acestea, inovația a redevenit prioritatea numărul unu pe ordinea de zi a corporațiilor. Ea este redescoperită ca un factor …
Ochelarii magici sau cum spargem credințele limitative
“OCHELARII MAGICI” Încă de la vârstă de 4 ani purtăm ochelari de vedere cu lentile “ + 5”. Așa că prin clasa a treia aproape că nu-mi aminteam de mine …
Managementul furnizorilor – pro şi contra
Este bine să ne orientăm doar către furnizori de top când realizăm managementul furnizorilor? Unii specialiști în achiziții, purchasing, procurement sunt de părere că răspunsul la această întrebare este DA. …
Cum să ne comportăm cu managerii control freak
Unii angajați au impresia că managerii control freak sunt astfel ca urmare a presiunilor zilnice și a rigorilor pe care le suportă. Managerii susțin că și ei sunt sub presiune, nu au …
De ce suntem, de fapt, stresați?
De ce suntem, de fapt, stresați? Imaginați-vă că jonglați cu 7 bile. Este o întreprindere dificilă care necesită îndemânare, concentrare, calm și auto-control pentru că a jongla chiar și cu …
Puterea magică a improvizației
Motor…. Acțiune… Improvizație ! Viață mea s-a învârtit în ultimii treizeci și patru de ani cu toate vitezele, încadraturile, montajele, gusturile, mirosurile și senzațiile în jurul acestor cuvinte. Dacă ar …
Două vorbe despre stres
Deși începe să se banalizeze, căci în fiecare săptămână apar articole despre stres, discuția este încă vie și necesită clarificări: ce este stresul, cum se previne, cum poate fi tratat. Stresul …
De ce sunt demotivați angajații?
La serviciu mergem pentru a practica o profesie din care ne luăm diverse beneficii: statut, utilitate, recunoaştere, apreciere, putere, bani, relaţionare, comunicare, învăţare/dezvoltare etc. Adică, în esenţă, este vorba despre …
Cum gestionez conflictele din echipă?
Aşa cum spuneam în articolul precedent, la serviciu mergem pentru a practica o profesie din care ne luăm diverse beneficii: statut, utilitate, recunoaştere, apreciere, putere, bani, relaţionare, comunicare, învăţare/dezvoltare etc. Cu …
5 elemente care indică starea de sănătate a departamentului de achiziții
Într-o lume de business din ce în ce mai agresivă, în care cei cu care concurăm pe același segment sunt din ce în ce mai creativi și ne impun să …
6 pași pentru a vă ajuta să rezolvați conflictele cu oamenii din echipă
În calitate de manager, nu puteți veni cu soluții pentru toate problemele. În multitudinea de informații transmise și de interacțiuni, conflictele pot apărea și evolua, provocate de neînțelegeri, dezacorduri sau …
5 motive pentru care pauza are putere într-o prezentare
Se spune că marii actori se remarcă nu după modul în care utilizează cuvântul, ci după modul în care folosesc tăcerea. Cunoaștem faptul că limbajul paraverbal are un mare impact …
Factorii stresori ai vieții noastre
Imaginați-vă că jonglați cu 7 bile. Este o întreprindere dificilă care necesită îndemânare, concentrare, calm și auto-control pentru că a jongla chiar și cu trei bile nu este ușor. Gândiți-vă …
În vânzări, lumea e a celor blânzi
Se tem cumpărtorii de vânzători? De cele mai multe ori da. Cel mai adesea cumpărătorii consideră că vânzătorii sunt determinați să le scoată banii din buzunar, să aplice tehnici și …
Acționează! Altfel rămâi doar cu visul!
Creează-ți propriul „bucket list” și treci la acțiune! Mi-a placut foarte mult filmul “The Bucket List”. Mi s-a părut a fi unul dintre cele mai inspiraționale și motivaționale filme, care …
Cuvântul te ridică, cuvântul te doboară
Fiecare cuvânt pe care îl rostim are un impact pozitiv sau negativ. Zilnic folosim cuvinte care sunt afectuoase, ne inspiră, ne amuză, ne încurajează și ne motivează. De asemenea, folosim …
E nevoie de coaching! Dar este coachingul un panaceu?
Zilele trecute discutam cu o cunoștință și, din vorbă în vorbă, m-a întreabat dacă îți poți rezolva toate provocările și dacă te poți „centra” prin coaching. Răspunsul meu a fost …
Psihologia conflictului – 3 roluri jucate în orice relație
Vă propun să continuăm să vorbim despre conflicte, ca o continuare firească a articolului “Conflictele – un rău necesar?”. Haideți să abordăm teoria celor 3 roluri pe care le tot …
Conflictele – un rău necesar?
Echipa Dynamic Learning a fost solicitată pentru un program de coaching individual și de echipă, în vederea armonizării membrilor. Ca și coordonator de proiect, la nivel de echipa am înțeles …
Legea disonanței cognitive și… zugravul Gicu
Legea coerenței interioare spune că nu putem acționa împotriva imaginii pozitive pe care o avem despre noi. Dacă se întâmplă așa ceva, se produce o stare de disconfort psihic (numită …
Cum să impulsionezi un chelner
The attitude you send is the attitude you get back. În urmă cu ceva timp, facilitam un program de People Management cu o grupă de manageri dintr-o companie care produce …
Lecții de la copiii noștri – 5 tactici excelente de negociere
Ești manager sau coleg? Ești achizitor sau agent de vânzări? Ești tătic/mămică (sau poate nu)? De la copii putem învăța cu toții 5 tactici excelente de negociere, așa cum Offir …
Ce au în comun bucătarul slab, bucătarul gras și negocierea
Se spune că o mimică de bucătar gras te ajută să ai succes în negociere. Ce au în comun bucătarul slab, bucătarul gras și negocierea? Cu ani în urmă, participând …
Cum se stabilesc obiectivele în departamentul de achiziții?
Obiective, obiective, obiective… Zilnic ne confruntăm cu ele. Profesionale sau personale, ele sunt permanent în mintea noastră. Iar cel mai tare ne stresează cele profesionale. De câte ori nu am fost …
7 domenii cheie pentru credibilitate în leadership
Cheia pentru a fi un lider bun pentru tine însuți, în primul rând, este să înveți să fii propriul tău manager. Am observat că foarte mulți oameni pun prea mult accent pe procesul de …
Somatizarea în companii – cauze și soluții
Ca ființe umane, suntem complecși în toate cele patru dimensiuni în care existăm: trup, minte, suflet și spirit. Și suntem, de fapt, fiecare în parte, un sistem intra-dependent și inter-dependent. …
Tehnica chelneriței
Tehnica de care vă povestesc acum aduce beneficii imediate, dacă este folosită corect! Este o tehnică de influențare și, așa cum intuiți din titlul articolului, persoana la care am văzut-o aplicată …
3 abordări de succes în TELESALES
Cum știi când ai avut o conversație telefonică de succes în vânzări? Vă invit să facem o comparație: în telesales este ca în bucătărie, când pregatești ceva “delicios condimentat” pentru clientul …
Secretele implementării cu succes a strategiei de business
Multe companii își construiesc o strategie de business, dar puține reușesc să-și atingă țintele propuse. Într-un studiu Fortune Magazine, 7 din 10 directori executivi au eșuat nu din cauza unei …
Tehnici de negociere – reguli ale concesiei în negociere
Cere și ți se va da, oferă și vei primi. În negociere, ca și în viață, prima condiție ca să obții este să ceri. Nu obții pentru că-ți dorești sau …
Cine nu dorește să avanseze?
Depășind retorica întrebării, pornind chiar de la experiența mea, haideți să analizăm 7 valori și competențe pe care este necesar să le urmărească top managementul atunci când încredințează o echipă …
Construirea strategiei – 3 modele fundamentale
Ce este o strategie? Care sunt teoriile și mai ales modelele practice folosite? Ce model de strategie este potrivit? Care sunt pașii concreți de construire a unei strategii? Iată doar …
Prezentare eficientă în Power Point – 6 tehnici
Simplitatea este cheia eleganței adevărate. Coco Chanel Atunci când faci o prezentare, mai mult ca sigur îți dorești ca ea să rămână în mintea celor prezenți. Ce îi trebuie unei …
Cum gândesc femeile în business și în viață
De ce femeile sunt mai empatice decât bărbații? Deoarece barbații practică etica dreptului (ethics of right), iar femeile practică etica grijii (ethics of care). Înainte de a clarifica aceste două principii …
CASH is KING!
“Nu se poate, nu există bani, nu avem buget, etc…” Cam asta este ceea ce auzim când mergem la financiar cu o propunere de proiect, o promoție pe care vrem …
De ce trebuie să știu eu financiar?
Asta m-a întrebat odată un client. Răspunsul avea să îl afle singur, după 6 luni de zile, perioada în care a asimilat cunoștintele din domeniul financiar dobândite la o sesiune Finante pentru …
10 întrebări pentru coaching
“Tipare de comportament”, “credințe limitative”, “bariere în dezvoltare” Ai tot auzit sau citit despre “tipare de comportament”, “credințe limitative”, “bariere în dezvoltare” … și alte sintagme asemănătoare ca semnificație. Majoritatea, având legătura …
2 tipologii de agenți de vânzare
Cunoașterea oamenilor contează mult mai mult decât cunoașterea produsului/serviciului în vânzări? Cum gestionez tipologii de agenți de vânzare diverse? Plecând de la această idee, în rândurile ce urmează voi aborda …
Puterea schimbării vine din interior
Schimbarea …vorbim atât de des despre ea… și atât de rar o îmbrățișăm cu adevarăt. Ne considerăm curajoși și ni se pare ușoară schimbarea, până la implementarea ei în viața …
Metafore pentru relații și echipe
Metafore pentru relații, echipe și sisteme Surprinși de ceea ce tocmai au reușit să creeze împreună, optimiști și cu un nivel de tensiune pozitivă, hotărâți să modifice ceva în felul …
Delegarea – o investiție profitabilă
“Nu există eșecuri, decât experiențe și reacția noastră la ele.” Tom Krause Delegarea, căreia unii îi atribuie eticheta de artă, este o funcție cheie a managerului, indiferent de industria în …
Cum să ceri ca să obții ceea ce vrei
Adesea mi se întâmpla în cursurile pe care le susțin să primesc întrebări de genul următor: Cum să procedez ca să obțin resursele care-mi sunt necesare pentru a-mi duce la …
Cum să crești vânzările cu ajutorul referințelor de la clienții existenți
Legea consecvenței spune că SUCCESUL este un joc – cu cât joci de mai multe ori, cu atât caștigi de mai multe ori. Și cu cât câștigi de mai multe …
De ce eșuează vânzătorii de succes când devin manageri de vânzări?
Dedic articolul acelora care își doresc să avanseze ca manageri de vânzări/directori de vânzări spunându-le că este normal să dorim să evoluăm, să ne dezvoltam și să avansăm. Face parte din natura umană. …
Cum să-ți construiești un brand personal puternic
De ce este necesar să îți construiești un brand personal? Un brand personal solid este mai mult decât necesar pentru o evoluție rapidă și sigură pe plan profesional. Multe persoane …