Online / Leadership – Motivarea echipei

Curs OPEN online 19-20 aprilie 2021
Scopul cursului de Leadership
Acest curs face parte din programul pentru dezvoltarea competențelor de leadership Next Level Leadership. Programul este proiectat pentru Lideri de echipă care participă la Next Level Leadership.
“Leaders don’t create followers, they create more leaders.” Tom Peters
Indiferent ce își propune un leader – să creeze o strategie sau să mobilizeze echipa-, succesul depinde de cum acționează, cum reușește să canalizeze emoțiile într-o direcție pozitivă. Astfel că, pentru un leader, cunoașterea oamenilor este esențială!
Acesta este și scopul cursului: de a descifra cum funcționăm noi oamenii, emoțiile și motivațiile noastre, așa încât leaderii să stimuleze ce este mai de valoare în fiecare.
OBIECTIVELE CURSULUI
- Ȋmbunătăţirea abilităţilor de a identifica şi dezvolta angajaţii talentaţi, pregătindu-i pentru a-şi ȋndeplini obiectivele;
- Creşterea performantei manageriale printr-o concentrare mai pragmatica a conversatiilor cu angajatii;
- Dezvoltarea abilităţilor necesare conducerii şi coordonării eficiente a angajaţilor ȋn vederea ȋmbunatăţirii rezultatelor;
- Ȋmbunatăţirea competenţelor managerilor pentru motivare eficientă a echipei;
- Adaptarea şi utilizarea conştientă a stilului de leadership potrivit fiecărei situaţii, fapt ce va creşte competenţa şi angajamentul membrilor echipei;
PROGRAMA
PROGRAMA CURS pentru MOTVAREA ECHIPEI
I. ABORDAREA LEADERSHIP CA INTERACȚIUNE
- Atitudine profesională şi responsabilitate ȋn conducere
- Competenţe, comportamente, acţiuni ale liderului
- Leadership versus management
- Puterea ȋn management şi leadership
- Abordări practice ȋn leadership
- Stiluri de leadership
- Modelul situaţional de leadership
II. INTELIGENŢA EMOŢIONALĂ ȊN LEADERSHIP
- Emisferele cerebrale ale creierului
- Cum influenţeazaă emoţiile comportamentul ȋn conducere
- Sistemul neuronal şi sinapsele – rol ȋn dezvoltarea de abilităţi şi aptitudini
- Ce este inteligenţa emoţională?
- Creierul şi emoţiile, Autocontrolul şi gestionarea emoţiilor
- Interacţiunea dintre emoţii şi sistemele funcţionale ale creierului
- Contribuţia inteligenţei emoţionale ȋn conducere
III. INFLUENŢA PRIN RELAŢIONARE ȊN LEADERSHIP
- Relaţionarea
- Elementele de comunicare esenţiale ȋn stabilirea respectului reciproc
- Abilităţi de ascultare activă. Ce sunt?, indicatori, Cum se practica?
- Expresii verbale cu impact ȋn comunicarea cu subordonaţii
- Asertivitatea, mijloc de comunicarea nondefensivă
- Tehnici de comunicare empatică
- Influenţa prin comunicare persuasivă
IV. MOTIVAREA ŞI MOTIVAŢIA- cum se utilizează ca instrumente ȋn procesul de conducere
- Diferenţe ȋntre motivare şi motivaţie
- Tipologii comportamentale și modalitățile cele mai potrivite de abordare
- Variabile ce influentează motivaţia individului: convingerile şi valorile
- De ce sunt demotivați angajații – indicatori ai demotivării
- Căi de motivare a echipelor
- Prevenirea demotivării
- Abordarea persoanelor demotivate
- Paşi ȋn dinamica procesului de motivare:
- Setarea obiectivelor
- Stabilirea acţiunilor de ȋntreprins
- Evaluarea rezultatelor
- Crearea unei culturi a nonvinovăţiei
- Asigurarea cooperării
- Recompensarea rezultatelor excepţionale
- Menţinerea nivelului motivaţional
V. SETAREA OBIECTIVELOR, PUNEREA ȊN PRACTICĂ ŞI EVALUAREA
- DOPRAME– metodă de planificare a activităţilor
- Metode de diagnoză a situaţiei existente
- Fixarea scopurilor şi a obiectivelor
- Obiective – reguli practice
- Cum se translatează obiectivele ȋn sarcini către angajaţii din subordine
- Evaluarea sau raportarea la stadiul de ȋndeplinire al obiectivelor
VI. DEZVOLTAREA ANGAJAŢILOR
- Dezvoltarea potenţialului angajaţilor
- Metoda PESOS de pregătire a personalului din subordine
- Fereastra lui Johari (metoda de autodiagnoză)
- Delegarea eficientă a sarcinilor
- Coaching ȋn 7 paşi pentru dezvoltarea angajaţilor
VII. SOLUŢIONAREA SITUAŢIILOR CONFLICTUALE
- Limbajul reactiv versus Limbajul pozitiv
- Limbajul negativ şi impactul acestuia ȋn organizaţie
- Tipologii de angajaţi dificili (conflictuali) şi impactul lor asupra organizaţiei
- Cum să ne comportăm cu anagajaţii dificili
VIII. MODELE DISFUNCŢIONALE ȊN LEADERSHIP
- Managerul erou, Managerul cloșcă, Managerul control freak
- Evitarea conflictelor
- Tiranizarea subalternilor
- Micromanagementul
- Inaccesibilitatea
- Jocul intriganţilor
TARIF
320 euro + TVA/participant
Tariful include:
- livrare curs 2 zile, program 09.00-17.00;
- suport de curs, materiale, diploma de participare
DETALII SUPLIMENTARE ȘI ÎNSCRIERI
daniela.penescu@dynamic-learning.ro
+40 744 65 27 00
TRAINERI: Aryana POPESCU | Iulian PENESCU
Aryana lucrează de peste 20 de ani în Training și Dezvoltare Organizațională. Creează și implementează programe de dezvoltare organizațională și profesională a angajaților, pentru companii din diverse industrii.
Este specialist în stabilirea strategiei de HR (strategii de recrutare, evaluarea performantei și identificarea talentelor), evaluarea și restructurarea proceselor de training, planificarea succesiunii în management.
Livrează cursuri / consultanță: Leadership, Customer Care, Competențe de Call Center, Vânzare consultativă, Recrutare, Managementul performanței.
Iulian a ocupat poziții de management și a coordonat cu succes echipe de producție și vânzări, în prezent este Managing Partner DYNAMIC LEARNING. Are o experiență de peste 14 ani în training.
A primit recunoaşteri pentru rezultatele obţinute personal şi cu echipele coordonate:
“Cel mai popular trainer al anului din companii de consultanță”, Business Edu Awards 2010
“Manager cu rezultate deosebite in dezvoltarea afacerii ” – AVIVA 2003
Ȋn cursurile susţinute ȋmpărtăşeşte din experienţa proprie şi determină atitudinea specifică unui leader: crește oamenii și vei crește și tu cu ei, nu-i ține jos, căci vei rămâne și tu jos!
Pentru o perspectivă de ansamblu puteți completa cursul prezent cu cursurile Managerul Coach și Abilități de management.
Fotocredit: http://pexels.com/
Detalii curs
- Durata 2 days -16 hours
- Nivel Toate nivelele
- Limba Română