
NEXT LEVEL MANAGEMENT
Scopul programului
Go to next level management!
Companiile investesc în manageri și așteaptă ca aceștia să-și dovedească valoarea cât mai rapid și cât mai eficient – să își folosească potențialul pentru a aduce valoare echipei și business-ului. Tocmai de aceea, am conceput programul de perfecționare a competențelor manageriale. Descoperă-i utilitatea! Ajută echipa! Be dynamic, be your best!
Beneficii pentru participanți
Programul Next Level Management este structurat ca o soluție integrată, ce urmează linia unui MBA, în care participanții își dezvoltă competențe de management, pe care să le transfere imediat la job. Pe parcursul programului, fiecare participant analizează ȋn detaliu stilul de lucru și urmărește un plan de creștere și eficiență profesională.
Se organizează la cerere
-
Abilități de Management – planificare, control si luarea deciziilor
-
Motivare prin comunicare asertiva si feed-back
-
Managerul Coach
-
Managementul performanţei
-
Finanţe pentru non-finanţişti
-
Stabilirea strategiei in business
-
Supply Chain management
-
Leadership
-
Analiza predictivă și suport decizional
Vizualizați agenda și data cu click pe denumirea fiecărui curs.
Facilitatori
Ce spun participanții din sesiunile 2016, 2017, 2018, 2019
”O experiență extrem de relevantă, în totalitate! Înalt nivel de profesionalism.” Sorina Bera – CEO ALLEVO
”Programul gândit pe modelul unui MBA, este bine structurat, util în sensul că are, fără îndoială, o aplicabilitate practică în munca mea de zi cu zi. A contat mult experiența trainerilor, am înțeles noțiunile transmise pentru a putea fi și aplicate.” Carmen Bucur, Project Sales Manager – REHAU
”Sunt foarte mulțumită că am ales să urmez programul Dynamic Manager. A fost un program interactiv, cu multă aplicabilitate în business. Foarte explicit și dinamic.” Ioana Florian, Director Tehnic – CONS CONSTRUCT
”Sunt foarte încântată de decizia luată. Sunt în momentul în care informațiile financiare îmi sunt de mare folos, pentru a înțelege succesul obținut în afacere până acum și a-l replica și maximiza în viitor. Mulțumesc!” Monica Aliman, Antreprenor – PAIN PLAISIR
”La Dynamic Learning am avut plăcerea să întâlnesc o echipă de oameni pasionați și dedicați în ceea ce fac. Traineri și consultanți cu personalități diferite, care s-au completat perfect, toți cu experiență bogată și relevantă de business, din care au împărtășit în cursuri, ceea ce a dat relevanță discuțiilor, simulărilor și exercițiilor pe care le-am parcurs. Îmi face plăcere că am ajuns să îi cunosc și să fiu în compania lor pe durata acestui program.” Andrei Sârbu, Director Executiv – DELCAR
”Constructiv, folositor pe plan profesional dar și personal. Acum înțeleg mai bine nevoile celorlalți astfel încât să acționez eficient în priectele cu colegii, cu subalternii, dar și personal.” Mirela Rus – POLICOLOR
”Informațiile furnizate mă ajută la analiza clienților și furnizorilor cu care voi colabora și colaborez. Programul a avut un limbaj logic, cursiv și adaptat la cunoștințele noastre financiare. Este relevant în comunicarea cu colegii.” Dan Drosu, National Sales Manager Romania, Bulgaria&Serbia – REHAU
“A fost un program foarte interesant, cursurile mi-au deschis noi perspective asupra relațiilor dintre oameni și în special dintre colegi. Vă mulțumesc pentru abordarea relaxată și pentru ajutorul acordat în a clarifica și înțelege diverse situații, aspecte, abordări specifice de management al business-ului și al oamenilor. Am apreciat faptul că putem descoperi singuri diverse lucruri, că nu sunt doar informații transmise pentru a fi memorate sau pentru a rămâne scrise pe o hârtie.” Iulia Marinaș, Economist – Heberger
“Next Level Management este un program foarte educativ, proactiv, orientat spre a încuraja descoperirea soluțiilor în mod individual pentru situațiile discutate. Diversitatea participanților ne dă și alte perspective, lucru care ajută în soluționarea provocărilor proprii. Foarte multe exerciții practice care te ajută să conștientizezi situațiile, soluțiile oportune. Este un program compact, practic, util pentru activitatea zilnică de manager. Toți trainerii au avut o abordare practică, clară, concisă dar explicită, atitudine deschisă, pro activă. Nu în ultimul rând, am apreciat aducerea în prim plan a valorilor umane.” Edit Santa, Director General – BigPrint
“Next Level Management a fost un program intensiv, interesant, instructiv. Fiecare modul a fost introdus cu un scop bine definit pentru diversitatea problemelor managerilor și susținut interactiv. Apreciez descoperirea personală și utilitatea tehnicilor prezentate, pentru a trece la nivelul următor de eficiență.” Dan Dragomir, Director Producție – BigPrint
“Profesionalism excepțional și mediu profi. Idei practice împărtășite de foarte bună calitate. Studii de caz extrem de interesante. O “tolbă” de informații și imagini cu care plec multumit și încrezător în mine și în viitor A fost ca o tabără în care m-am simțit pe zi ce trece din ce în ce mai bine, iar la final mă încearcă un sentiment de regret că s-a terminat. De fapt, e doar începutul.” Eduard Catrina, Finance Operations Manager – Scat Sistem
“Lucruri noi, pentru a putea înțelege și a schimba la mine și la ceilalți din echipă, pentru a fi mai buni în ceea ce facem. Captivant, interacțiune maximă astfel încât am reușit să dobândesc informații dar și să îmi pun semne de întrebare pentru imediata perioadă atât pe plan personal cât și profesional. Întrebări la care voi găsi răspuns datorită lucrurilor prezentate într-un mod practic, la obiect.” Laura Vișan, Șef Serviciu Tehnic – Bog’Art Building Management
“Un program interesant cu multe cunoștințe practice. Traineri deosebiți, cu experiență. Seniori într-adevăr! Atmosfera din timpul cursurilor este foarte plăcută, lucrativă. Am dobândit competențe noi pe care deja am început să le aplic în activitatea profesională.” Radu Ciobanu, Director Operațional Cleaning – Bog’Art Building Management
Programul a fost fain și folositor. Mi-a reamintit de partea umană a job-ului meu (de care uneori mai uit). Delia Munteanu, Administration Manager – AEROTECH Instrumente utile pentru viața de zi cu zi din organizație. Excelent! – Ionel Afrasinei. HR Responsible – DUCTIL Un program necesar! Foarte bine structurat, centrat pe soluții și idei practice! L-aș recomanda nu doar acelora care sunt în poziții de management, pentru o mai bună înțelegere și relaționare cu ceilalți colegi și cu managerii. Alina Stanciu, Technical Product Owner – ING Tech Program foarte interactive, bazat pe practică, aplicații și o foarte bună ghidare spre concluzii. Exerciiile cu ceilalți participanți oferă o nouă perspectivă, dincolo de teorie, astfel fiind foarte ușor de asumat/acceptat și mai apoi de implementat. Reușește să vină cu un suflu nou asupra situațiilor bine cunoscute și oferă energie și motivare pentru a o lua de la capăt. Ildenis Gafar, HR Manager -FAURECIA Au fost zile cu “aha moments”, cu experiențe relevante. Autenticitatea trainerilor a creat o zonă de confort în care participanții au putut dezbate situații la care s-au găsit rezolvări aplicabile în business. Un altfel de curs, foarte dynamic și focusat pe cazuri concrete. Ioana Ebanca, Portfolio Lead – Finance and Accounting Transformation Project – ACCENTURE