GO TO NEXT LEVEL MANAGEMENT
Companiile investesc în manageri și așteaptă ca aceștia să-și dovedească valoarea cât mai rapid și cât mai eficient – să își folosească potențialul pentru a aduce valoare echipei și business-ului. Tocmai de aceea, am conceput programul de perfecționare a competențelor manageriale. Descoperă-i utilitatea! Ajută echipa! Be dynamic, be your best!
Beneficii pentru participanți
Programul Next Level Management este structurat ca o soluție integrată, ce urmează linia unui MBA, în care participanții își dezvoltă competențe de management, pe care să le transfere imediat la job. Pe parcursul programului, fiecare participant analizează ȋn detaliu stilul de lucru și urmărește un plan de creștere și eficiență profesională.
SE ORGANIZEAZĂ LA CERERE
Iată care sunt beneficiile programului pentru managerii participanți
- Dezvoltarea abilităţilor necesare conducerii şi coordonării eficiente a angajaţilor
- Îmbunătățirea competențelor de planificare, organizare, prioritizare de activități
- Perfecționarea metodelor de evaluare și control, în vederea realizării obiectivelor
- Vor ști să translateze decizia în plan concret de acțiuni și vor identifica modalitățile prin care pot controla și evalua punerea în practică
- Vor învăța să delege și să ofere feedback constructiv, pentru a influența dezvoltarea competențelor angajaților din echipă
- Vor învață cum să identifice corect o problemă, situație sau provocare
- Vor dobândi cunoștințele necesare analizei complexe a unei situații, pornind de la efect spre cauze
- Vor învață cum să identifice factorii interni și externi ce provoacă o anumită situație
- Vor fi capabili să interpreteze aceleași date și informații din diverse perspective
- Vor identifica principalele dileme cu care se confruntă în luarea unei decizii și modalitățile în care acestea pot fi depășite
- Vor identifica modalități și diferite opțiuni în luarea deciziei, precum și felul în care pot face evaluarea acestora
- Vor cunoaște factorii motivatorii și demotivatori în cadrul unei echipe și vor putea să îi identifice cu ușurință, să îi gestioneze eficient
- Vor avea capacitatea de a aborda diferențiat membrii echipei, în acord cu nivelul de competențe, respectiv de angajament al fiecăruia
- Vor înțelege în amănunt conceptele de feedback și de asertivitate, rolul acestora în procesul de comunicare și beneficiile pe care le pot aduce în viața de zi cu zi
- Vor avea o imagine clară asupra modului în care convingerile personale, percepția și capacitatea de a empatiza pot influența cantitatea și calitatea feedback-ului și efectele pe care le au asupra comunicării cu cei din jur
- Își vor putea însuși asertivitatea ca stil de comunicare, conștientizând totodată avantajele pe care le are aceasta prin comparație cu alte abordări.
- Își vor lărgi orizontul cunoașterii cu privire la condiții și modele de feedback care se dovedesc eficiente în practică
- Vor descoperi aspecte noi despre propria persoană în ceea ce privește comunicarea interumană și vor fi mai încrezători în a comunica chiar și în situații tensionate
- Vor învăța să seteze eficient obiective, aliniate la strategia de business a organizației, respectiv să definească KPIs relevanți rolului și departamentului, precum și să identifice competențele cheie necesare atingerii obiectivelor setate
- Vor învăța cum să ofere suport echipei pe tot parcursul procesului de management al performanței
- Participanții vor înțelege cât de important și cât de complex este Managementul Performantei: DE CE? CUM? CE? evaluăm
- Vor ști să realizeze fișa posturilor și corespondența între acestea și indicatorii de performanță
- Vor înțelege importanța evaluării și rolul managerului în antrenarea performanței
- Vor deprinde tehnici eficiente de evaluare – așa DA /așa NU
- Se vor simți mult mai confortabil în rolul de manager evaluator
- Conștientizarea problemelor care apar și a reacțiilor umane la schimbare și principii fundamentale ce le generează
- Identificarea fazelor schimbării, provocările și oportunitățile fiecăreia
- Facilitarea și acordarea de sprijin celorlalți pt a-i ajuta să accepte și să depășească schimbarea
- Evaluarea progreselor și capitalizarea experiențelor după fiecare schimbare
- Conștientizarea avantajelor și câștigurilor profesionale și personale în urma schimbării
- Participanții vor ști să utilizeze instrumente de management al schimbării la nivelul departamentului coordonat, raportându-se la contextul organizational
- Clarificarea componentelor unui buget
- Înțelegerea etapelor procesului de bugetare
- Calculul efectiv al bugetului
- Managementul costurilor din departament
- Identificarea diferitelor tipuri de bugete și implicațiile acestora
- Crearea, negocierea si susținerea bugetului în fața stakeholderilor implicați
- Gestionarea bugetului odată ce acesta este stabilit
- Controlul costurilor si aplicarea de măsuri corective intr-un mod proactiv
Dynamic Learning VIDEO Podcast
Vizionează Episodul 1
FACILITATORI
Dynamic Learning
Aryana POPESCU
SENIOR TRAINER SI CONSULTANT
Lucrând de peste 20 de ani în Training și Dezvoltare Organizațională, Aryana Popescu creează și implementează programe de…
Alina ANDREI
SENIOR TRAINER ȘI COACH
Cu o activitate îndelungată, Alina susține managerii să își îmbunătățească atitudinea și competențele, pentru atragerea clienților și atingerea obiectivelor…
Adrian VESELU
TRAINER & CONSULTANT FINANCIAR
Adrian fructifică experiența de peste 30 de ani acumulată în domeniul financiar și în management, dintre care 15 ani în poziții de conducere și…
Iulian PENESCU
MANAGING PARTNER
Înainte de a fi trainer, Iulian Penescu a ocupat poziții de management și a coordonat cu succes echipe de producție și vânzări ca Manager în…
Anca BURLACU
GRAPHIC RECORDER & VISUAL FACILITATOR
După 18 ani în arii tehnice, Anca oferă valoare adăugată sesiunilor de training și coaching și sintetizează creativ esența subiectelor dezbătute. Este certificată în…
Alex FRUMOSU
SENIOR TRAINER & TEAM COACH
Alex are experienţă de 10 ani ca trainer, 6 ani în consultanţă şi aproape 10 ani ca Manager şi Director HR. Profesionalismul său a fost recunoscut de…
Claudiu SIMION
SENIOR TRAINER & CONSULTANT
Claudiu este autor, antreprenor și trainer, cu peste 25 de ani de experiență în managementul superior. Are experiență în 4 locații internaționale din …
Cele mai bune soluții de învățare
Suntem aici pentru a-ți oferi cele mai bune soluții de învățare,
adaptate nevoilor tale specifice.
TESTIMONIALE
Ce spun participanții Next Level Management
”O experiență extrem de relevantă, în totalitate! Înalt nivel de profesionalism.”
SORINA BERA
CEO ALLEVO
”Programul gândit pe modelul unui MBA, este bine structurat, util în sensul că are, fără îndoială, o aplicabilitate practică în munca mea de zi cu zi. A contat mult experiența trainerilor, am înțeles noțiunile transmise pentru a putea fi și aplicate.”
CARMEN BUCUR
Project Sales Manager – REHAU
”Sunt foarte mulțumită că am ales să urmez programul Dynamic Manager. A fost un program interactiv, cu multă aplicabilitate în business. Foarte explicit și dinamic.”
IOANA FLORIAN
Director Tehnic – CONS CONSTRUCT
”Sunt foarte încântată de decizia luată. Sunt în momentul în care informațiile financiare îmi sunt de mare folos, pentru a înțelege succesul obținut în afacere până acum și a-l replica și maximiza în viitor. Mulțumesc!”
MONICA ALIMAN
Antreprenor – PAIN PLAISIR
”La Dynamic Learning am avut plăcerea să întâlnesc o echipă de oameni pasionați și dedicați în ceea ce fac. Traineri și consultanți cu personalități diferite, care s-au completat perfect, toți cu experiență bogată și relevantă de business, din care au împărtășit în cursuri, ceea ce a dat relevanță discuțiilor, simulărilor și exercițiilor pe care le-am parcurs. Îmi face plăcere că am ajuns să îi cunosc și să fiu în compania lor pe durata acestui program.”
ANDREI SÂRBU
Director Executiv – DELCAR
”Constructiv, folositor pe plan profesional dar și personal. Acum înțeleg mai bine nevoile celorlalți astfel încât să acționez eficient în priectele cu colegii, cu subalternii, dar și personal.”
MIRELA RUS
POLICOLOR
”Informațiile furnizate mă ajută la analiza clienților și furnizorilor cu care voi colabora și colaborez. Programul a avut un limbaj logic, cursiv și adaptat la cunoștințele noastre financiare. Este relevant în comunicarea cu colegii.”
DAN DROUS
National Sales Manager Romania, Bulgaria&Serbia – REHAU
“A fost un program foarte interesant, cursurile mi-au deschis noi perspective asupra relațiilor dintre oameni și în special dintre colegi. Vă mulțumesc pentru abordarea relaxată și pentru ajutorul acordat în a clarifica și înțelege diverse situații, aspecte, abordări specifice de management al business-ului și al oamenilor. Am apreciat faptul că putem descoperi singuri diverse lucruri, că nu sunt doar informații transmise pentru a fi memorate sau pentru a rămâne scrise pe o hârtie.”
IULIA MARINAȘ
Economist – HEBERGER
“Next Level Management este un program foarte educativ, proactiv, orientat spre a încuraja descoperirea soluțiilor în mod individual pentru situațiile discutate. Diversitatea participanților ne dă și alte perspective, lucru care ajută în soluționarea provocărilor proprii. Foarte multe exerciții practice care te ajută să conștientizezi situațiile, soluțiile oportune. Este un program compact, practic, util pentru activitatea zilnică de manager. Toți trainerii au avut o abordare practică, clară, concisă dar explicită, atitudine deschisă, pro activă. Nu în ultimul rând, am apreciat aducerea în prim plan a valorilor umane.”
EDIT SANTA
Director General – BigPrint
“Next Level Management a fost un program intensiv, interesant, instructiv. Fiecare modul a fost introdus cu un scop bine definit pentru diversitatea problemelor managerilor și susținut interactiv. Apreciez descoperirea personală și utilitatea tehnicilor prezentate, pentru a trece la nivelul următor de eficiență.”
DAN DRAGOMIR
Director Producție – BigPrint
“Profesionalism excepțional și mediu profi. Idei practice împărtășite de foarte bună calitate. Studii de caz extrem de interesante. O “tolbă” de informații și imagini cu care plec multumit și încrezător în mine și în viitor A fost ca o tabără în care m-am simțit pe zi ce trece din ce în ce mai bine, iar la final mă încearcă un sentiment de regret că s-a terminat. De fapt, e doar începutul.”
EDUARD CATRINA
Finance Operations Manager – Scat Sistem
“Lucruri noi, pentru a putea înțelege și a schimba la mine și la ceilalți din echipă, pentru a fi mai buni în ceea ce facem. Captivant, interacțiune maximă astfel încât am reușit să dobândesc informații dar și să îmi pun semne de întrebare pentru imediata perioadă atât pe plan personal cât și profesional. Întrebări la care voi găsi răspuns datorită lucrurilor prezentate într-un mod practic, la obiect.”
LAURA VIȘAN
Șef Serviciu Tehnic – Bog’Art Building Management
“Un program interesant cu multe cunoștințe practice. Traineri deosebiți, cu experiență. Seniori într-adevăr! Atmosfera din timpul cursurilor este foarte plăcută, lucrativă. Am dobândit competențe noi pe care deja am început să le aplic în activitatea profesională.”
RADU CIOBANU
Director Operațional Cleaning – Bog’Art Building Management
“Programul a fost fain și folositor. Mi-a reamintit de partea umană a job-ului meu (de care uneori mai uit).”
DELIA MUNTEANU
Administration Manager – AEROTECH
“Instrumente utile pentru viața de zi cu zi din organizație. Excelent! – Ionel Afrasinei.”
HR RESPONSIBLE
DUCTIL
“Un program necesar! Foarte bine structurat, centrat pe soluții și idei practice! L-aș recomanda nu doar acelora care sunt în poziții de management, pentru o mai bună înțelegere și relaționare cu ceilalți colegi și cu managerii.”
ALINA STANCIU
Technical Product Owner – ING Tech
“Program foarte interactiv, bazat pe practică, aplicații și o foarte bună ghidare spre concluzii. Exerciiile cu ceilalți participanți oferă o nouă perspectivă, dincolo de teorie, astfel fiind foarte ușor de asumat/acceptat și mai apoi de implementat. Reușește să vină cu un suflu nou asupra situațiilor bine cunoscute și oferă energie și motivare pentru a o lua de la capăt.”
ILDENIS GAFAR
HR Manager – FAURECIA
“Au fost zile cu “aha moments”, cu experiențe relevante. Autenticitatea trainerilor a creat o zonă de confort în care participanții au putut dezbate situații la care s-au găsit rezolvări aplicabile în business. Un altfel de curs, foarte dynamic și focusat pe cazuri concrete.”
IOANA EBANCA
Portfolio Lead – Finance and Accounting Transformation Project – ACCENTURE