Curs OPEN E-mail Marketing - Anatomia unui Newsletter (Workshop)
Cum sa cream si sa dezvoltam o audienta online, prin e-mail marketing, in conformitate cu regulile GDPR actualizate, sanatoasa pentru business-ul nostru?
Aceasta tehnica de marketing este in continuare cea mai eficienta in influentarea deciziilor de cumparare a consumatorilor.
Aproximativ 97% din intreprinderi folosesc marketingul prin e-mail pentru a incerca sa transforme destinatarii de e-mail in cumparatori. Potrivit unui sondaj Smith-Harmon, 76% dintre abonati au facut achizitii dintr-un mesaj de marketing prin e-mail. Marketingul prin e-mail nu numai ca a condus la o crestere a vanzarilor online, dar influenteaza si achizitiile offline. Unele oferte pot fi tiparite si folosite in locatia fizica a magazinului sau a restaurantului. Timpul de trimitere, relevanta si personalizarea e-mail-ului sunt caracteristicile care pot afecta modul in care consumatorul reactioneaza la mesajul de marketing prin e-mail.
E-mail marketing – un instrument la indemana tuturor
In medie, o persoana primeste 88 de e-mail-uri pe zi, prin urmare newsletter-ul concureaza cu e-mail-uri precum facturile electronice, mesajele de afaceri si alte notificari. Pentru a-l face sa iasa in evidenta e nevoie de ceva mai multa creativitate in realizarea campaniilor si o cunoastere mai detaliata a audientei.
Costul scazut si usurinta relativa de a realiza o campanie de marketing prin e-mail inseamna ca este un instrument accesibil pentru aproape orice afacere.
E-mailul transforma cel mai bine. Persoanele care cumpara produse comercializate prin e-mail cheltuiesc cu 138% mai mult decat cei care nu primesc oferte de e-mail. De fapt, marketingul prin e-mail are un ROI de 3800%.
ÎN ACEST WORKSHOP VEŢI AFLA
- Ce este e-mail marketing, ce face si ce efecte are;
- Platforme pentru website-uri si cele mai folosite module de e-mail marketing;
- Layout-uri, subiecte si continut – cum sa creezi NL-uri pe care destinatarii sa le deschida;
- Bazele de date – cum sa cresti bazele de date si cum sa fidelizezi cititorii;
- Statusul marketingului prin e-mail in anul curent.
CUI I SE ADRESEAZĂ WORKSHOP-UL
- Antreprenorilor;
- Celor care lucreaza in marketing;
- Creatorilor de continut;
- Tuturor celor care doresc sa creeze si sa ruleze campanii cu newslettere;
- Tuturor celor care vor sa-si imbunatateasca campaniile cu newslettere.
Workshop-ul se desfasoara pe o durata de 8 ore (in limba Romana), intr-o singura zi, online (pe Zoom) sau face-to-face (in sala), oriunde in tara (detaliile pentru acest tip de aranjament se discuta punctual) si se planifica la cerere, in functie de programul clientului/clientilor si al trainer-ului.
TARIF
Tariful include:
- livrare curs 1 zi, 10-18;
- suport de curs, materiale, diploma de participare
DETALII SUPLIMENTARE ȘI ÎNSCRIERI
daniela.penescu@dynamic-learning.ro
+40 744 65 27 00
TRAINER | Denisa MIGIT
Prin experienta relevanta in domeniul social media, Denisa faciliteaza programe precum: Anatomia unui website – WordPress Training, Social Media Marketing, E-mail Marketing, Content Creation.
Datorita a peste 8 ani de invatare si practica in web dev, marketing online si training, Denisa te poate ajuta sa intelegi mai bine mediul online si sa alegi & folosesti ce-i prieste realmente brandului tau/afacerii tale.
Pentru o perspectivă de ansamblu cursurile Anatomia unui website – Training pe WordPress și Marketing – Managementul produsului vin în completarea acestuia.
Course Features
- Lecture 0
- Quiz 0
- Duration 8 ore
- Skill level Toate nivelurile
- Language Română
- Students 12
- Assessments Yes