În cursul de vânzare consultativă B2B detaliem abordarea prin care se creează atmosfera propice cumpărării, punem accent pe motivații care îi animă pe cumpărători. Practicăm strategii de abordare diferențiată, pentru a activa factorul declanșator pentru o vânzare reușită.
Totul în viață este vânzare. Și vânzarea ce este? Un process de comunicare eficientă.
De aceea, în cursul de Vânzare Business to Business discutăm despre comunicare și transpunerea acesteia în procesul de vânzare consultativă.
Există tipologii de clienți și tipologii de cumpărători. Este important ca agent de vânzare să cunoști profilul psihologic propriu și pe cel al clientului. Ești motivat de putere? Sau de relaționare? Sau de realizare? Clientul tău are un comportament dominant sau cooperant?
Înțelegerea motivațiilor psihologice este esențială pentru a reuși să creezi cadrul propice cumpărării și strategii de abordare diferentiata.
A comunica nu înseamnă doar a discuta, ci a deține arta conducerii unei discuții: cum să identifici nevoile de business ale clientului, cum să răspunzi la obiecții, cum să recunoști semnalele de cumpărare și când să acționezi pentru a obține vânzarea.
Tactici, tehnici și trucuri (tips and tricks) exersezi în cadrul cursului, într-o atmosferă de lucru dinamică și interactivă, pentru a deprinde încă din sala de curs abilități necesare în vânzarea B2B.
Aici agenda detaliată.
Pentru o perspectivă de ansamblu cursurile Tehnici avansate de negociere și Negociere – Tehnici eficiente în vânzări și achiziții vin în completarea acestuia.
Agenda de curs este orientativă și se personalizează în funcție de nevoile echipei de cursanți.
Foto credit: www.pexels.com