![](https://www.dynamic-learning.ro/wp-content/uploads/2018/07/Brand-communication.jpg)
OBIECTIVE
- Optimizarea acțiunilor de promovare în concordanță cu obiectivele generale ale companiei
- Identificarea celor mai eficiente metode de promovare în funcție de cerințele pieței și ale clienților
- Identificarea elementelor și metodelor necesare pentru elaborarea strategiei de marketing
- Optimizarea mesajelor companiei în funcție de tipologia clienților și dezvoltarea propriei strategii de promovare
- Crearea unui plan eficient de promovare în funcție de domeniul în care activează și de tipologia clienților
- Dezvoltarea abilității de a folosi tehnici de comunicare eficiente în funcție de tipologia clienților și a partenerilor de afaceri
- Identificarea modului de comunicare propriu și eficientizarea acestuia prin adaptarea la condițiile externe
PROGRAMA CURS
I.Strategia de Brand, Marketing
- Istoria brandului
– Când, unde și de ce au apărut primele branduri
– Brandul. Evoluția brandului
- Viziunea și strategia companiei
– Noțiuni generale
– Viziune, stragegie, implementare
– Strategia de marketing
- Planul general de marketing – exemplu
- Planificare, implementare, follow-up
- Campanii de imagine versus campanii tactice
- Studii de caz: acțiuni de marketing realizate de branduri din TOP100 Global Brands pe piață locală
II. Strategia de Comunicare
- PR versus Advertising?
– Avantajele și dezavantajele folosirii PR-ului
– Strategia și implementarea unei platforme de comunicare
– Crearea unui plan de comunicare
– Studii de caz – declarații media, campanii de comunicare realizate de branduri din TOP100 Global
- Branduri pe piață locală
- Comunicarea cu partenerii de afaceri
– Stiluri de comunicare, identificarea lor
– Stiluri de caz
III. Opțional, doar pentru corporate, tema poate fi organizată sub formă de Workshop
- Alcătuirea unei campanii împreună cu participanții
IV. Atelier de lucru pe echipe – planificarea diferitelor tipuri de campanii
- Campanie de imagine
- Campanie socială
- Campanie Social Media
- Eveniment lansare produs
- Promoție
- Campanie neconvențională
- Conferință de presă
- Evaluarea și premierea proiectelor, Q&A
Pentru o perspectivă de ansamblu cursurile Social Media Marketing și Marketing – Management de produs vin în completarea acestuia.
Agenda de curs este orientativă și se personalizează în funcție de nevoile echipei de cursanți.
Foto credit: www.pexels.com