OBIECTIVE CURS VÂNZĂRI TELEFONICE:
- Îmbunătățirea abilităților de vânzare prin call-center
- Identificarea metodelor de prospectare pentru mărirea portofoliului și de încălzire a listei de prospecți
- Dezvoltarea abilităților de atragere a atenției în vederea obținerii întâlnirii/vânzării
- Dobândirea de strategii în identificarea interesului și a persoanei de decizie
- Însușirea tehnicilor de asertivitate și influențare a clientului
PROGRAMA CURS VÂNZĂRI
I. PARTICULARITĂȚI ALE VÂNZĂRII PRIN CALL-CENTER
- Rolul și particularitățile vânzării pe piață rece – avantaje și dezavantaje
- Fixarea explicită a obiectivelor apelării pe piață rece și planificarea acestora
- Competențele agentului de vânzări profesionist
- Cel mai important concurent al agentului de vânzare telefonică
II. MODALITĂȚi DE CREȘTERE A EFICIENȚEI ÎN ABORDARE PE PIAȚĂ RECE
- Ce trebuie știut despre numere și rații în vânzări
- Factori care eficientizează obținerea mai multor legături telefonice
- Comportamente care stabilesc o bună comunicare cu clientul
- Generarea mai multor bani și referințe per vânzare
III. RELAȚIONAREA PRIN TELEFON – vocea care vinde
- Atitudinea agentului și atmosfera convorbirii
- Formule eficace de curtoazie
- Soluții practice în relaționarea cu clienții dificili
- Asertivitatea că mijloc de convingere în apelarea telefonică
- Tehnici persuasive de influențare
- Regulă mesajelor concise – regulă celor 5C
- Balanță “timp convorbire de curtoazie” – “timp convorbire de vânzare”
IV. ETAPELE ABORDĂRII PE PIAȚă RECE
- Pregătirea logistică în vederea abordării – puncte relevante despre compania apelată și utilizarea lor în convorbire
- Pregătirea emoțională în vederea abordării – implicații ale limbajului paraverbal în comunicarea telefonică
- Abordarea telefonică a clientului din piață rece
- Momentul potrivit pentru a apela pe piață rece
- Cum să treci de “cerber” folosind motivația și interesul
- Modalități de a replică la răspunsuri obișnuite
- Mecanismul abordării telefonice
– Atragerea atenției – crearea și utilizarea punctului de sprijin
– Prezentarea ta și a companiei pe care o reprezinți
– Specificarea explicită a motivului concret pentru care telefonezi
– Calificarea și chestionarea
– Logică și modul de aplicare a CAB
- Etape și tehnici în rezolvarea obiecțiilor
- Semnale de cumpărare și de respingere
- Depășirea impasurilor
- Formularea unui acord și asigurarea aplicării lui
V. TEHNICI PERSUASIVE DE INFLUENȚARE
- Legea reciprocității, Legea simpatiei,
- Legea consecvenței, Legea recursului la autoritate
- Legea coerenței, Legea reformulării obiectiei
- Legea dovezii sociale, Legea angajamentului
Pentru o perspectivă de ansamblu cursurile Vânzare B2C – Vânzare Consultativă în magazin și Customer Care în Customer Service vin în completarea acestuia.
Agenda de curs este orientativă și se personalizează în funcție de nevoile echipei de cursanți.
Foto credit: www.pexels.com