
Mircea Enescu
Mircea este trainer specializat pe cursuri de vânzare, pe subiectele: tehnici de prospectare, tehnici de vânzare față în față, comunicare, negociere, key account management, time management, telesales.
Oferă consultanță pe managementul echipelor de vânzări: recrutarea de reprezentanți de vânzări, instruirea internă, motivarea și bonusarea reprezentanților de vânzări, coordonarea echipelor de vânzări.
A pregătit, personalizat și livrat de sesiuni de training și coaching în sala de curs și pe teren reprezentanților de vânzări B2B ai companiilor: Lindab, Elpreco, Pyramis, Wizrom, Garanti BBVA Credite de Consum, Temad, Creaton, Diamedix, Cafea Fortuna, Hydac, Prosep, Rentrop & Straton, Cetina, CM Metal Trading, Algernon, Viada, Techem, Castilio.
Formarea ca jurnalist și direct marketing copywriter l-au ajutat pe Mircea ca reprezentant de vânzări în cadrul ABN Amro Bank, iar apoi ca trainer intern.
Din 2010 oferă consultanță și susține cursuri pentru echipele de vânzări din companii care și-au propus să rămână competitive într-o piață foarte concurențială.
2010 – present Trainer senior vânzări
2007 – 2010 Trainer intern ABN AMRO Bank / The Royal Bank of Scotland
2004 – 2206 Consuntant vânzări ABN AMRO Bank / The Royal Bank of Scotland
2000 – 2004 Direct Marketing Copywriter, Rentrop & Straton, Grup de Editura Romano – German
1992 – 200 Jurnalist, copywriter, reprezentant de vanzari la Romania libera, Evenimentul Zilei, Saatchi & Saatchi, Jay Walter Thomson