Back
Ivona-Rapan-Dynamic-Learning

Ivona Răpan

Experiență în training

Ivona are un doctorat în Marketing și în prezent este conferențiar și conducător de doctorate în domeniul Economiei. A îmbrățișat pasiunea de a fi profesor acum 15 ani și tot de aici s-a născut și provocarea de a deveni trainer. A lucrat în corporație în departamentele de Marketing și Comercial, are experiența colaborării cu 4 universități, este facilitator și de 2 ani colaborează cu instituțiile publice pentru accesarea de fonduri europene și este trainer pe Competențe antreprenoriale. În cadrul granturilor de fonduri europene a coordonat experții pentru buna desfășurare a proiectelor prin încurajarea unui managemet de echipă eficace.

Recunoașteri și diplome profesionale

  • Premiul Best Speaker Presentation, Viena, Conferința Internațională– SGEM 2019, Palatul Niederösterreich;
  • ”Diplomă de Excelenţă acordată pentru apartenența ca membru al comunității universitare, cu ocazia Centenarului Academiei de Studii Economice din București, Vivat Academia!”, 5 Aprilie 2013;
  • Diplomă de Excelenţă acordată pentru contribuții deosebite în devenirea școlii românești de marketing, și la dezvoltarea Facultății de Marketing a Academiei de Studii Economice din București”, Aula Magna, 20 noiembrie 2013;
  • ”Diplomă pentru Omul de Valoare acordată pentru prodigioasa activitate didactică și de formare a specialiștilor în marketing. 15 Iunie 2013, Aula Magna.

Ȋn cursurile susţinute ca trainer, Ivona este flexibilă, comunicativă  și reușește să empatizeze cu audiența pentru a transmite din cunoștințele dobândite pe parcursul carierei sale, redă încrederea de sine a celorlați prin atitudinea de leader și prin metodele prin care explorează interiorul scoțând la suprafață cea mai bună versiune a fiecăruia, fiind un ”antrenor” al minților cu inițiativă.

Printre preocupările sale se numără: marketingul online, platforme de sondaje online, tehnologii disruptive – NLP, AI, studierea și implicațiile intuiției în managementul decizional, neuromarketing, procesul decizional, influențe endogene (percepția, informația/învățarea/personalitatea, motivația, atitudinea), dimensiunile cognitive și conative.

Other Members