Curs open/in-house, 17-18-19 noiembrie
Obiective
La sfârșitul sesiunii de formare participanții vor fi capabili să:
- realizeze o analiză a nevoilor de formare
- stabilească obiectivele formării
- creeze și să livreze sesiuni de formare interactive și dinamice
- redacteze un program și materiale de training bine structurate
- evalueze un program de formare
- realizeze un debriefing și un follow-up eficient
- măsoare rezultatele sesiunilor de training livrate
PROGRAMA
CUM ÎNVAȚĂ ADULȚII
- Învățarea în general. Cum funcționează creierul?
- Învățarea la Adulți – Ciclul de Învățare KOLB
- Stiluri de învățare, memoria și reținerea informației
- Conceptul de formare
- Nucleul învățării: cunoștinte, atitudini, abilități
DESIGNUL PROGRAMELOR DE TRAINING
- Identificarea nevoilor reale de învățare
- Obiective de învățare corect definite
- Competențe urmărite în planul de training
- Alegerea conținutului și a metodelor relevante
- Tipuri de metode relevante în training
- Folosirea studiilor de caz și a jocurilor de rol
- Activități de grup, exerciții – cum le alegi, pregătești, folosești
DESIGNUL CURSULUI
- Tipuri de structura de curs. Reguli de structurare
- Design-ul de curs și agenda traierului
- Balansarea conținutului, metodei și planificarea timpului
- Format și stil în funcție de auditoriu și standardele interne
- Pregătirea și utilizarea materialelor de sprijin și a logisticii
- Creșterea impactului prin diverse metode
FORMATORUL / TRAINERUL
- Factori critici în deschidere și încheiere
- Utilizarea constructivă a emoțiilor
- Comunicare verbala și non-verbală eficientă
- Gestionarea distanțelor și a mijloacelor vizuale
MANAGEMENTUL PARTICIPANȚILOR
- Modalități de amenajare a sălii, avantaje și dezavantaje
- Poziționarea față de participanți
- Pregătire – profilul și personalitatea auditoriului
- Tipuri de participanți. Abordarea participanților ‘’dificili’’
- Conceptul de comunicare – importanța comunicării în training
- Barierele comunicarii în training
- Adresarea întrebărilor în cadrul formării
- Cum răspundem întrebărilor dificile. Soluții Practice
- Tehnici de debriefing
- Cum oferim și cum primim feedback în training
- Reguli de oferire și primire feedback
DIMENSIUNI ȘI MODALITĂȚI DE MĂSURARE A REZULTATELOR ÎN FORMARE
- Modelul KirkPatrick
- Fișele de evaluare
- Raportul de training
TARIF
Pentru înscrierea a mai mult de 2 participanți se acorda reducere.
Tariful include:
- livrare curs 3 zile, 09-17; pauze de prânz și cafea
- suport de curs și diploma (certificare ANC la cerere)
DETALII SUPLIMENTARE ȘI ÎNSCRIERI
daniela.penescu@dynamic-learning.ro
+40 744 65 27 00
TRAINER | Iulian PENESCU
Iulian are o bogată experiență ca manager și trainer, lucru foarte important pentru asumarea rolului Formator de Formatori. De peste 15 ani livrează programe de Learning&Development către echipe manageriale și angajați din companii in industrii diverse. În cursurile susținute împărtășește din experiența proprie, ajutându-i pe cursanți să înțeleagă meseria de Formator/trainer cu toate responsabilitățile ei. Este un bun cunoscător al psihologiei umane, iar prin aplicarea adecvată a tehnicilor de comunicare și livrare îi ajută pe participanți să-și exerseze competențele specifice de traineri.
A primit recunoașteri pentru rezultatele obținute personal și cu echipele de coordonate, ca trainer și manager : “Cel mai popular trainer al anului din companii de consultanță”, BusinessEdu Awards 2010, Manager cu rezultate deosebite în dezvoltarea afacerii, AVIVA 2004
Pentru o perspectivă de ansamblu cursurile de Public Speaking, Inteligență Emoțională și Business Presentation Skills vin în completarea acestuia.
Course Features
- Lectures 0
- Quizzes 0
- Duration 3 zile - 24 de ore
- Skill level Toate nivelurile
- Language Română
- Students 0
- Assessments Yes