WORKSHOP Stabilirea Strategiei în Business
DE CE să participi la Stabilirea strategiei în business?
Te invităm să reflectezi asupra impactului unei strategii bine definite asupra eficienței și eficacității unui business. Totodată, exersăm împreună metoda și pașii de urmat pentru a construi și implementa o strategie care sa aibă impact.
Metodologie de lucru
Exemple de strategii reale – cum și-au construit unele companii identitatea, simulări și exerciții, studii de caz.
BENEFICII PENTRU PARTICIPANŢI
- Conștientizează importanța stabilirii strategiei de business – la nivel macro și la nivel de proiect – micro
- Exersează practic un model de stabilire a unei strategii, astfel încât să obțină creșterea businessului
- Deprind abilitatea de analiză a factorilor interni și externi de care depinde succesul unui proiect
- Stabilesc legătura dintre competențele unice și direcțiile strategice, pentru creșterea semnificativă a vânzărilor
- Înțeleg legăturile dintre direcțiile strategice și planurile de acțiune (obiective la nivel de companie / departament și KPI)
AGENDA CURSULUI
Pași în stabilirea strategiei in business
I. Deschidere atelier
- Importanța definirii și stabilirii strategiei in business
- Modele deja folosite în construirea practică a unei strategii de business
II. Construirea viziunii afacerii pe termen lung
- Ce reprezintă viziunea
- Viziune vs Misiune
- Construirea viziunii companiei – exerciții practice folosind tehnica imaginilor
III. Construirea misiunii unei companii
- Segmentarea afacerii (scop, produse, piață, delimitare geografică)
- Definirea competențelor unice
- Definirea valorilor companiei
- Structura organizațională vs cultura companiei
IV. Analiza mediului extern
- Tendințe macro economice
- Factorii STEP
- Analiza industriei
- Analiza competiției
- Clienți
- Furnizori
- Canale de distribuție
V. Analiza mediului intern
- Factorii cheie de succes
- Strategie și structură
- Oamenii și mecanismele interne ale companiei
- Tehnologie și cultură
- Analiză financiară
VI. Stabilirea direcțiilor strategice
- Analiza de atractivitate pe segmente de business
- Definirea proiectelor strategice
- Obiectivele companiei și stabilirea KPI
- Agenda strategică
VII. Implementarea strategiei
- Planurile de acțiune
- Alocarea resurselor
- Clarificarea structurilor necesare
Stabilirea strategiei de business se poate organiza la cerere in-house, se adaptează fiecărei companii, ținând cont de stadiul de dezvoltare al business-ului și de industrie.
TARIF
Tariful include:
- facilitare workshop 2 zile, 09.00 – 17.00;
- suport informațional și materiale de lucru; diplomă de participare la workshop
DETALII SUPLIMENTARE ȘI ÎNSCRIERI
daniela.penescu@dynamic-learning.ro
+40 744 65 27 00
TRAINER | Adrian VESELU
Adrian fructifică experiența de peste 23 de ani acumulată în financiar și management: 15 ani în poziții de conducere și în boardul a 3 companii multinaționale. Ultimii ani i-a dedicat training-ului și consultanței, susținând peste 300 de sesiuni de formare.
Dezvoltă și implementează programe pe construirea strategiei de business, oferă consultanță în management financiar și susține programe de formare pe temele: Finante pentru non-finantisti, Leadership în situații de criză și în tranziție, Atelier construire strategie, Tehnici de dinamică și dezvoltarea echipei, Managementul și Gestionarea Performanțelor Echipei.
Companii în care a susținut programe: Allevo, Autoliv, Adient, Bekaert, Bilancia, Dacia Group Renault, Praktiker, Scandia Foods, Rosegur SA, Wrigley Romania, Prutul SA, Stauss, Samsung, BCR, Swiss Caps, Eureko Asigurari, Teletrade, EMA BP, Mirus, Beeline Romania, Paralela 45, Point Paper, EFD Induction, Schurter Electronics, Heinrig, Johnson Controls, Telekom, Speedwell.
Pentru o perspectivă de ansamblu, cursurile Finanțe pentru non finanțiști și Managementul performanției vin în completarea acestui curs. Sau poți consulta programul Next Level Management.
Course Features
- Lectures 0
- Quizzes 0
- Duration 2 zile - 16 ore
- Skill level Toate nivelurile
- Language Română
- Students 12
- Assessments Yes