Curs OPEN Online TELESALES – Vânzare Eficientă la Telefon
OBIECTIVELE CURSULUI
- Deprinderea tehnicilor care te vor ajuta să îi implici pe clienți în timpul abordării telefonice, astfel încât să obții vânzarea
- Deprinderea tehnicilor care te vor ajuta să îi implici pe clienti într-un dialog despre produsele/serviciile pe care le promovezi și modul în care le va fi de folos în activitățile lor de zi cu zi
- Identificarea rapidă și corectă a nevoilor clientului legate de comportamentul său privind produsele/serviciile
- Perfecționarea abilităților de ascultare pentru o mai mare eficientă în investigarea nevoilor
- Propuneri de oferte adaptate nevoilor de utilizare ale clienților
- Soluționarea obiecțiilor într-un mod profesionist și eficient
PROGRAMA
I. INTRODUCERE ÎN TELESALES
• Vânzarea față în față vs vânzarea la telefon/telesales
• Evaluarea vânzării
• Abilitățile unui bun vânzator la telefon
• Instrumentele unui vânzator la telefon
• Sugestii privind vocea
II. MODALITĂȚI DE CREȘTERE A EFICIENȚEI ÎN ABORDAREA TELEFONICĂ
Vânzarea ca process de comunicare bilateral:
• Importanța comunicării: cunoaște și convinge
• Așteptările clienților
• Motive uzuale de cumpărare
• De ce sunt importante întrebările
• Abilități de ascultare
• Ascultare pentru identificarea semnalele de cumpărare
• Importanța vocii
• Comunicare persuasivă
• Imaginea unui profesionist
• Cele 7 reguli în vânzarea la telefon
• Caracteristici și beneficii
• Vânzarea produsului sau serviciului
• Tipuri de client și modalități de abordare
III. GHIDUL APELURILOR DE VÂNZARE / TELESALES
• Pregătirea apelului de vânzare; Cold calls
• Ciclul conversațional
• Modelul AIDA
• Atrage atenția clienților și transformă-i în parteneri de discuție
• Cum identifici nevoia clienților și le stârnești interesul
• Nu-i suficient să aibă nevoie trebuie să își doreasca să cumpere
• Prezentarea produsului/ serviciului pe înțelesul clienților dvs
• Stabilește când și cum se va bucura clientul de produsul /serviciul oferit (finalizarea vânzării)
IV. SOLUȚIONAREA OBIECȚIILOR
• Cum reacționați când auziți o obiecție
• De ce au oamenii obiecții?
• Definirea celor mai des întâlnite obiecții
• Identificarea obiecțiilor reale
• Cei 4 R pentru soluționarea obiecțiilor
V. ÎNCHIDEREA VÂNZĂRII
• Încheierea vânzării
• Preîntâmpinarea regretelor cumpărătorului
• Cum să cereți recomandări?
• Planul de acțiune
Cursul Telesales poate fi personalizat și susținut in-house, la cerere.
TARIF
Tariful include:
- livrare curs 2 zile, 09.00-17.00;
- suport de curs si materiale de lucru; diplomă de participare la curs
DETALII SUPLIMENTARE ȘI ÎNSCRIERI
daniela.penescu@dynamic-learning.ro
+40 744 65 27 00
TRAINER | Luciana TROACĂ
Luciana are o experiență de peste 17 ani în dezvoltarea și implementarea de proiecte de training pentru clienți din industria serviciilor financiare, FMCG și telefonie mobilă din Romania: Branch Manager (AVIVA, Interamerican), Trainer national (AVIVA), Unit manager si trainer regional (ING-Nederlanden) – locul II pe tara – 1999, Manager filială (Magic Intermed &Distribution).
Creator și formator pentru programele: Managementul resurselor umane, Managementul vânzărilor, Leadership situațional, Tehnici de vânzare, Comunicare, Negociere, Vânzare prin telefon, Managementul timpului, Programe de instruire inițială și integrare în organizație, Managementul schimbării, Managementul stresului.
TRAINER | Nic ENACHE
Nic și-a început cariera în Learning&Development în anul 1992 ca Director al unui program național de reconciliere inter-etnică și inter-confesională, conducând în același timp seminarii și cursuri de Negociere, Comunicare, Management de proiect, Rezolvarea problemelor, Abilități manageriale, Managementul Riscului și Creativitate.
Certificări profesionale: NLP Master Practitioner – NLP Explorer (affiliated ITANLP) Certified Professional Facilitator of the Personal Leadership Coaching System – F.A.I. Conflict Resolution – Mennonite Peace Center (U.S.A.) Adult Education Techniques – Minnesota University (U.S.A.).
Pentru o perspectivă de ansamblu cursurile de Customer Care și Vânzare Business to Business vin în completarea acestuia.
Foto credit freepik.com
Course Features
- Lectures 0
- Quizzes 0
- Duration 2 days
- Skill level Toate nivelurile
- Students 12
- Assessments Yes