Curs open online - la cerere
Acest curs face parte din programul NEXT LEVEL MANAGEMENT <= click pentru detalii.
Scopul cursului
Modulul de motivare are ca scop o mai bună comunicare, în vederea cooperării atât de necesară în contextul competițional din mediul extern al companiei. Este esențială clarificarea motivațiilor fecărui angajat astfel încât, ca manageri, să acordăm sprijin personalizat și să generăm planuri de acțiune relevante pentru competențele proprii. Când fiecare își exersează punctele forte, dă ce e mai bun, rezultatul combinat crește exponențial, dar ce este cel mai important, crește satisfacția, se creeaza un cerc virtuos, nu unul vicios.
Beneficii pentru participanți:
- Cursul este practic, astfel ȋncât participanții să își îmbunătățească abilitățile de comunicare cu subordonații și să fie capabili să gestioneze situațiile tensionate care apar în activitatea zilnică.
- Îmbunătățirea comunicării interdepartamentale și pe verticală
- Însușirea unor expresii verbale cu impact în relația cu angajații
- Îmbunătățirea comunicării cu angajații
- Eliminarea filtrelor și barierelor în comunicare
- Exersarea ascultării active, a asertivității, oferirea de feedback constructiv, pentru o mai bună comunicarea pe verticală, dar și pentru medierea conflictelor interdepartamentale.
PROGRAMA DETALIATA
I. FUNDAMENTELE COMUNICĂRII MANAGERIALE
- Rolul departamentului ȋn tabloul de ansamblu
- Atitudine personală versus atitudine profesională ȋn departamentele organizației
- Comunicarea, mijloc de relaționare eficace în organizație
- Deficiențele de comunicare și soluții de remediere pe același nivel și ȋntre diverse niveluri ierarhice
- Bârfa ȋn organizații – soluții de remediere
- Asertivitate, pasivitate, reactivitate
II. COMUNICAREA VERBALA ȘI NONVERBALĂ ÎN MANAGEMENT
- Ȋntâlniri personale sau de afaceri
- Limbajul nonverbal – impact
- Gestica și mimica – interpretare ȋn diverse situații
- Comunicarea verbala – cuvinte și expresii cu impact
- Regula mesajelor concise, reformularea și emiterea acestora
- Reguli în comunicarea prin email cu angajații
III. IDENTIFICAREA NEVOILOR și COMPORTAMENTUL ADECVAT
- Identificarea nevoilor, motivației și a interesului celorlalți
- Tipuri de ascultare: pasivă, selectivă, activă
- Stricta interpretare: paradigma mentală și pozițiile defensive
- Empatia. Tehnici de comunicare empatică
IV. MOTIVAREA ŞI MOTIVAŢIA- cum se utilizează ca instrumente ȋn procesul de conducere
- Diferenţe ȋntre motivare şi motivaţie
- Cele 4 motivaţii de bază: puterea, realizarea, relaţionarea, siguranţa
- Variabile ce influențează punerea ȋn practică a motivaţiei individului:
- Aşteptările pe care individul le are ȋn privinţa succesului;
- Valoarea cu care individul investeşte acţiunile de succes
- Indicatori ai demotivării și abordarea persoanelor demotivate
- Căi de motivare a echipelor
- Menţinerea nivelului motivaţional
V. FEEDBACK EFICIENT
- Importanța feedback-ului ȋn comunicare
- Pregătirea contextului și setarea rezultatelor așteptate
- Feedback descriptiv și feedback evaluativ
- Cum critic fără să demotivez. Cum să laud ca să motivez
- Reguli pentru a oferi și primi eficient feedback
TARIF
Tariful include:
- livrare și suport curs, diplomă de participare
DETALII SUPLIMENTARE ȘI ÎNSCRIERI
daniela.penescu@dynamic-learning.ro
+40 744 65 27 00
TRAINER | Iulian PENESCU
Pentru o perspectivă de ansamblu cursurile de Leadership – Motivarea eficientă a echipei și Motivarea și dezvoltarea echipei de Vânzări vin în completarea acestuia.
Course Features
- Lectures 0
- Quizzes 0
- Duration 1 zi - 8 ore
- Skill level Toate nivelurile
- Language Română
- Students 12
- Assessments Yes