Curs open online - la cerere
Cursul Management skills face parte din programul NEXT LEVEL MANAGEMENT <= click pentru detalii.
Scopul cursului
Programul Management skills se desfășoară sub formă unui workshop, lucrând pe situații concrete din activitatea participanților, în care sunt integrate mai multe tehnici și instrumente de facilitare, având un puternic caracter interactiv:
- Studii de caz și simulări ce se desfășoară pe parcursul mai multor capitole
- Filme tematice pentru o înțelegere mai ușoară a conceptelor și a instrumentelor
- Simulări de business ce au că scop identificarea situațiilor critice ce pot apărea într-o afacere șicum le putem depăși
- Exerciții individuale și prezentări de grup
- Dezbateri pe grupe și în plen în cadrul cursului și conectarea informațiilor la realitatea organizațională
Beneficii pentru participanți:
BENEFICII PENTRU PARTICIPANȚII LA CURS:
- Definirea rolurilor și responsabiltăților, atât ale managerilor, cât și ale membrilor echipei
- Însușirea și practicarea metodelor, instrumentelor specifice în management în situații critice
- Vor învață cum să identifice corect o problemă, situație sau provocare
- Vor dobândi cunoștințele necesare analizei complexe a unei situații, pornind de la efect spre cauza, luând în calcul factorii interni și externi
- Vor aborda modalități și diferite opțiuni în luarea deciziei, precum și felul în care putem face evaluarea acestora din diverse perspective
- Vor translata decizia în plan concret de acțiuni și vor identifica modalitățile prin care pot controla și evalua punerea lor în practică pentru atingerea KPI-urilor așteptate din partea managementului superior
PROGRAMA DETALIATA
I. DEFINIREA PROVOCĂRILOR, A LIMITELOR ȘI A CONTEXTULUI DE BUSINESS
Metode de diagnoză – definirea contextului și identificarea provocarilor (de timp, al relațiilor în echipă și cu celelalte departamente din cadrul companiei, a mediului intern și extern ce pot influența business-ul)
II. SETAREA OBIECTIVELOR, PLANIFICAREA RESURSELOR, PUNEREA ÎN PRACTICĂ ȘI EVALUAREA
- Fixarea scopurilor și a obiectivelor – reguli practice
- Cum se translatează obiectivele în sarcini către angajații din subordine
- Evaluarea sau raportarea la stadiul de îndeplinire al obiectivelor
- Planificarea resurselor și alocarea acestora în cadrul diagramei Gantt
III. ORGANIZAREA ȘI COMUNICAREA ÎN ECHIPĂ
- Importanta îndeplinirii rolului și responsabilităților membrilor echipei
- Principalele tipuri de organizare a echipelor; avantaje și dezavantaje
III. MANAGEMENTUL RISCULUI
IV. PROBLEM SOLVING & DECISION MAKING
- Analize specifice în determinarea factorilor ce au determinat apariția situației
- Instrumente și tehnici de generare a ideilor și soluțiilor
- Filtrarea și evaluarea soluțiilor folosind matrici decizionale
- Opțiunile în luarea deciziilor
TARIF
Tariful include:
- livrare și suport curs, diplomă de participare
DETALII SUPLIMENTARE ȘI ÎNSCRIERI
daniela.penescu@dynamic-learning.ro
+40 744 65 27 00
TRAINER | Adrian VESELU
Adrian fructifică experienţa de peste 23 de ani acumulată ȋn domeniul financiar şi ȋnmanagement, din care 15 ani ȋn poziţii de conducere şi ca membru ȋn board ȋn trei companii multinaţionale. Ultimii ani au fost dedicaţi training-ului şi consultanţei, atât pentru companii locale, cât şi multinaţionale, susținând ȋntr-o scurtă perioadă de timp peste 200 de sesiuni de training.
Pentru o perspectivă de ansamblu cursurile de Finanțe pentru non finanțiși și Stabilirea Strategiei în Business vin în completarea acestuia.
Course Features
- Lectures 0
- Quizzes 0
- Duration 2 days - 16 hours
- Skill level Toate nivelurile
- Language Română
- Students 12
- Assessments Yes