Curs Open
Goals
- Develop emotional intelligence! Lead powerfully with presence and impact
- Gain valuable emotional insights and awareness to inspire and maintain productive relationships
- Utilize empathy to promote strong relationships
- Apply collaborative, inclusive and creative communication practices
- Harness emotionally intelligent motivational skills to achieve team results
- Network and learn from a diverse group of peers from different functions, industries and countries
PROGRAMA
-
Emotional Intelligence
- EQ (inteligență emoțională) Concept
- 5 competențe EQ: Automotivare, Autocunoastere, Managementul emotiilor, Managementul relatiilor interpersonale, Abilități sociale și empatie
- Diferite tipuri de inteligente
- Sistemele funcționale ale creierului și EQ
-
Lead powerfully with presence and impact (self-regulation)
- Atitudine profesională şi responsabilitate ȋn conducere
- Competenţe, comportamente, acţiuni ale liderului
- Valorile intrinseci – factori care determină stilul de leadership
- Leadership versus management
- Tipuri de putere si cum le utilizam ȋn leadership emotional
-
Leaders are confident, honest, direct, consistent (self-awareness)
- Autoevalurea emotionala si increderea in sine (momente cheie)
- Explorarea si intelegerea propriilor reactii fata de momentele cheie
- Fereastra lui Johari (metoda de autodiagnoză)
- Controlul emotional vs managementul emotiilor
- Tehnici de control emotional: Semaforul emotional.
- Alegerea sentimentelor si comportamentelor pozitive in cursul momentelor cheie
4 . Leaders lead by example, inspiring, not afraid of difficult stuff, focused and driven (motivation)
- Diferenţe ȋntre motivare şi motivaţie
- Cele 4 motivaţii de bază: puterea, realizarea, relaţionarea, siguranţa
- Variabile ce influentează punerea ȋn practică a motivaţiei individului
- Tipuri de comportamente care au la baza motivatii intrinseci
- Cum sa influentezi prin EQ fiecare tipologie comportamentala
- Menţinerea nivelului motivaţional prin EQ
-
Leaders are good communicators, approachable and listen to others (social skills)
- Identificarea nevoilor, motivaţiei şi a interesului celor cu care interactionezi;
- Tipuri de ascultare de utilizat in EQ: pasivă, selectivă, activă;
- Stricta interpretare: paradigma mentală şi poziţiile defensive;
- Tehnici de comunicare empatică;
- Crearea relaţiilor cu ajutorul empatiei şi ascultării active
TARIF
Tariful include:
- suport de curs, materiale, diploma de participare
DETALII SUPLIMENTARE ȘI ÎNSCRIERI
daniela.penescu@dynamic-learning.ro
+40 744 65 27 00
TRAINER | Iulian PENESCU
Iulian a ocupat poziții de management și a coordonat cu succes echipe de producție și vânzări, în prezent este Managing Partner DYNAMIC LEARNING. Are o experiență de peste 14 ani în training.
A primit recunoaşteri pentru rezultatele obţinute personal şi cu echipele coordonate:
“Cel mai popular trainer al anului din companii de consultanță”, Business Edu Awards 2010
“Manager cu rezultate deosebite in dezvoltarea afacerii ” – AVIVA 2003
Ȋn cursurile susţinute ȋmpărtăşeşte din experienţa proprie şi determină atitudinea specifică unui leader: crește oamenii și vei crește și tu cu ei, nu-i ține jos, căci vei rămâne și tu jos!
Pentru o perspectivă de ansamblu puteți completa cursul prezent cu cursurile Managerul Coach și Abilități de management.
Fotocredit: http://pexels.com/
Course Features
- Lectures 0
- Quizzes 0
- Duration 2 days -16 hours
- Skill level Toate nivelurile
- Language Română
- Students 12
- Assessments Yes