Curs OPEN Online TELESALES – Vânzare Eficientă la Telefon
OBIECTIVELE CURSULUI
- Deprinderea tehnicilor care te vor ajuta să îi implici pe clienți în timpul abordării telefonice, astfel încât să obții vânzarea
- Deprinderea tehnicilor care te vor ajuta să îi implici pe clienti într-un dialog despre produsele/serviciile pe care le promovezi și modul în care le va fi de folos în activitățile lor de zi cu zi
- Identificarea rapidă și corectă a nevoilor clientului legate de comportamentul său privind produsele/serviciile
- Perfecționarea abilităților de ascultare pentru o mai mare eficientă în investigarea nevoilor
- Propuneri de oferte adaptate nevoilor de utilizare ale clienților
- Soluționarea obiecțiilor într-un mod profesionist și eficient
PROGRAMA
I. INTRODUCERE ÎN TELESALES
• Vânzarea față în față vs vânzarea la telefon/telesales
• Evaluarea vânzării
• Abilitățile unui bun vânzator la telefon
• Instrumentele unui vânzator la telefon
• Sugestii privind vocea
II. MODALITĂȚI DE CREȘTERE A EFICIENȚEI ÎN ABORDAREA TELEFONICĂ
Vânzarea ca process de comunicare bilateral:
• Importanța comunicării: cunoaște și convinge
• Așteptările clienților
• Motive uzuale de cumpărare
• De ce sunt importante întrebările
• Abilități de ascultare
• Ascultare pentru identificarea semnalele de cumpărare
• Importanța vocii
• Comunicare persuasivă
• Imaginea unui profesionist
• Cele 7 reguli în vânzarea la telefon
• Caracteristici și beneficii
• Vânzarea produsului sau serviciului
• Tipuri de client și modalități de abordare
III. GHIDUL APELURILOR DE VÂNZARE / TELESALES
• Pregătirea apelului de vânzare; Cold calls
• Ciclul conversațional
• Modelul AIDA
• Atrage atenția clienților și transformă-i în parteneri de discuție
• Cum identifici nevoia clienților și le stârnești interesul
• Nu-i suficient să aibă nevoie trebuie să își doreasca să cumpere
• Prezentarea produsului/ serviciului pe înțelesul clienților dvs
• Stabilește când și cum se va bucura clientul de produsul /serviciul oferit (finalizarea vânzării)
IV. SOLUȚIONAREA OBIECȚIILOR
• Cum reacționați când auziți o obiecție
• De ce au oamenii obiecții?
• Definirea celor mai des întâlnite obiecții
• Identificarea obiecțiilor reale
• Cei 4 R pentru soluționarea obiecțiilor
V. ÎNCHIDEREA VÂNZĂRII
• Încheierea vânzării
• Preîntâmpinarea regretelor cumpărătorului
• Cum să cereți recomandări?
• Planul de acțiune
Cursul Telesales poate fi personalizat și susținut in-house, la cerere.
TARIF
Tariful include:
- livrare curs 2 zile, 09.00-17.00;
- suport de curs si materiale de lucru; diplomă de participare la curs
DETALII SUPLIMENTARE ȘI ÎNSCRIERI
daniela.penescu@dynamic-learning.ro
+40 744 65 27 00
TRAINER | Aryana POPESCU
Lucrând de peste 20 de ani în Training și Dezvoltare Organizațională, Aryana creează și implementează programe de dezvoltare organizațională și profesională a angajaților, pentru companii din diverse industrii. Aryana este specialist în stabilirea strategiei de HR, evaluarea operațiunilor de training și restructurarea proceselor și a departamentului, planificarea succesiunii în management. Livrează cursuri pe temele: Leadership, Customer Care, Competențe de Call Center, Vânzare consultativă, Recrutare, Managementul performanței, Rezolvarea problemelor și luarea deciziilor pentru Eficiență organizațională.
TRAINER | Gabriela DERDEICEA
Gabriela este trainer și consultant în comunicare relaţională prin Metoda ESPERE® (în curs de acreditare) la Centrul de dezvoltare personală SENSE, cu o experiență de peste 15 ani în training și consultanță, resurse umane și dezvoltare personală.
Pentru o perspectivă de ansamblu cursurile de Customer Care și Vânzare Business to Business vin în completarea acestuia.
Foto credit freepik.com
Course Features
- Lecture 0
- Quiz 0
- Duration 2 days
- Skill level Toate nivelurile
- Students 12
- Assessments Yes