Curs Open Procurement – Achizitii in Mediul Privat
Acest curs face parte din programul => Next Level Procurement. Vezi aici structura programului care poate fi aplicată pentru echipa ta!
Procurement – achizitii in mediul privat au devenit o parte integrantă a performanței corporative și atrag o atenție sporită din partea conducerii companiei.
Astfel, una din cele cele mai importante provocări cu care se confruntă departamentele de achiziții în următorii ani, o reprezintă asigurarea comunicării eficiente între departamente la nivelul întregii companii, inclusiv formarea și dezvoltarea angajaților, pentru a deveni buyeri profesioniști care să genereze un real profit prin activitatea lor.
Obiectivele programului Procurement – achizitii in mediul privat:
- Clarificarea poziției: Buyerul ca centru de profit în companie
- Cum să aduci plus valoare în companie din poziția de buyer
- Îmbunătățirea comunicării cu clientul intern și stakeholder-ii
- Însușirea tehnicilor de reducere a costurilor
- Definirea rolului buyer-ului în licitații
- Dezvoltarea abilităților de gestionare obiectivă a procesului de selecție și evaluare a furnizorilor
- Exersarea tehnicilor de negociere în procurement – achizitii in mediul privat
- Înțelegerea și interpretarea principalilor indicatori de performanță în achiziții
- Înțelegerea importanței eticii în achiziții – impactul pe termen lung în relația cu furnizorii
AGENDĂ CURS
ROLUL BUYER-ULUI ÎN COMPANIE
- Care sunt obiectivele unui buyer
- Cum achiziționează buyerii – cum aplică politica și strategia companiei
TEHNICI ȘI PROCESE ÎN ACHIZIȚIE
- Cum și când se aplică diferite procese în achiziție
- Cine și cum participă în fiecare proces de achiziție
- Rolul buyer-ului în procesul de achiziție
MODELUL PETER KRALJIC ÎN ACHIZIȚII
- Categorii de achiziții și prioritizarea lor
- Abordarea achizițiior în funcție de importanță
- Cum prioritizăm fiecare achiziție
MANAGEMENTUL FURNIZORILOR
- Cum se creează și gestionează baza de furnizori
- Criterii de evaluare a furnizorilor
- Cum se construiește și menține relația cu furnizorii
COSTUL TOTAL DE ACHIZIȚIE
- Eficiența în stabilirea prețului corect
- Cum calculăm un TCO
MANAGEMENTUL CONTRACTELOR
- Tipuri de contracte
- Echipa de contract
- Cum gestionăm contractele
ETAPELE PROCESULUI DE ACHIZIȚIE
- Ce etape urmăm în procesul de achiziție
- Diferențe între achiziții simple și licitații
- Rolul buyer-ului în licitație
TEHNICI DE REDUCERE A COSTURILOR
- Analiză și modele de cost
- Diferențe între modelele de cost
- Când și cum aplicăm fiecare model de cost
KPI ÎN ACHIZIȚII
- Principalii indicatori de performanță în activitatea de achiziții
- Rolul și importanța indicatorilor de performanță din achiziții în contextul general al companiei
- Impactul indicatorilor de performanță din achiziții asupra KPI-lor financiari ai companiei; strategii de îmbunătățire a acestora
NEGOCIEREA ÎN ACHIZITȚII
- Ce, cum, și când negociem în achiziții
ETICA ÎN ACHIZIȚII
- Ce înseamnă și cât de importantă este etica în achiziții
- Tipuri de atitudine non etică și impactul acesteia pe termen lung
TARIF
Tariful include:
- 2 zile de câte 8 ore, 9.00 – 17.00
- suport de curs, materiale, diploma de participare
DETALII SUPLIMENTARE SI INSCRIERI daniela.penescu@dynamic-learning.ro +40 744 65 27 00
Ce spun participanții la curs
Pentru mai multe testimoniale dați click aici
I am really happy that I had the chance to work together with Simona Stănescu.
Her approach is really professional, she knows very well the processes in procurement and the course held by her it’s 100% according to the current way of working in this domain in the international business environment.
This course is very complete, it contains all the necessary information to start a purchasing / procurement department for the people that are at the beginning of their career in this domain but also explains for the experience people new and delicate situations that you could meet as a person working in the purchasing department. All off these situations are backed up by the vast experience in procurement of Simona.
The best thing having this course is that the agenda and the pace can be changed during the meeting according to the student’s expectations and experience. If you feel the need to insist on a topic to become more clear or to go faster by it because you already know it she will manage the discussion accordingly.
I personally dedicated a trip from Belgium to have this course in Bucharest, and I was very happy about the outcome and the content.
I recommend all to join it, you will feel very comfortable in an open discussion with an open-minded teacher.
Eng. Alexandru Nichitelea – Category Buyer for Manufacturing Equipment Melexis Technologies NV, Belgium ”
TRAINER | Simona STĂNESCU
Simona are peste 20 de ani de experiență în domeniul achiziților în sistemul privat și în companii multinaționale, dintre care 16 ani în cadrul Orange Romania. A coordonat proiecte de licitație în domeniul public și privat pentru Vânzări, Administrativ, HR, Juridic, Marketing, Relații cu Clienții, Consultanță, Financiar, Supply Chain, Evenimente, Public Relations, Travel & Accommodation, Debt Collection și Security, gestionând selecția furnizorilor la nivel național si internațional. A redefinit, optimizat și eficientizat procesele și procedurile de achiziții din diferite companii, fiind un real suport în implementarea procedurilor și a programelor de eficientizare a costurilor în linie cu strategia de achiziții proprie companiei, cu scopul de a maximiza profitul.
Pentru o perspectivă de ansamblu cursurile de Tehnici de negociere în Vânzări și Achiziții și Analiză de risc financiar.
Course Features
- Lecture 0
- Quiz 0
- Duration 2 zile
- Skill level Toate nivelurile
- Students 12
- Assessments Yes