Curs Open Online First Time Manager
SCOPUL CURSULUI
- Dobândirea tehnicilor specifice de management pentru obținerea de performanțe cât mai ridicate cu echipa coordonată.
- Însușirea instrumentelor de planificare, monitorizare, control și evaluare, pentru obținerea rezultatelor așteptate din partea managementului superior.
BENEFICII pentru participanții la cursul FIRST TIME MANAGER:
- Dezvoltarea abilităţilor necesare conducerii şi coordonării eficiente a angajaţilor
- Ȋmbunatăţirea competenţelor de influențare și motivare eficientă a echipei
- Îmbunătățirea competențelor de planificare, organizare, prioritizare de activități
- Ȋmbunatăţirea competenţelor de motivare prin feedback
- Participanții vor învăța cum să identifice corect o problemă, situație sau provocare
- Vor dobândi cunoștințele necesare analizei complexe a unei situații, pornind de la efect spre cauze
- Vor ști să translateze decizia în plan concret de acțiuni și vor identifica modalitățile prin care pot controla și evalua punerea în practică
METODA DE LUCRU
Programul First Time Manager se desfășoară sub formă unui workshop, în care sunt integrate mai multe tehnici și instrumente de facilitare, având un puternic caracter interactiv:
- Studii de caz și simulări ce se desfășoară pe parcursul mai multor capitole;
- Filme tematice pentru o înțelegere mai ușoară a conceptelor și a instrumentelor;
- Simulări de business ce au că scop identificarea situațiilor critice ce pot apărea într-o afacere și cum le putem depăși;
- Exerciții individuale și prezentări de grup;
- Dezbateri pe grupe și în plen în cadrul cursului și conectarea informațiilor la realitatea organizațională.
AGENDA DETALIATĂ
ABORDAREA PROCESULUI DE CONDUCERE CA INTERACTIUNE
- Atitudine profesională şi responsabilitate ȋn conducere
- Competenţe, comportamente, acţiuni necesare managerului
- Sistemul de valori ale unui manager (integritate, angajament, echitate, etc)
- Stiluri de conducere
DEZVOLTAREA SI MOTIVAREA ECHIPEI
- Elementele apartenenței la o echipă
- Grup versus Echipă
- Etapele dezvoltarii echipei
- Cum influențez ca manager fiecare tipologie de coechipier
- Rolul echipei/departamentului ȋn tabloul de ansamblu
- Cum angrenez un coleg/ o echipă într-o sarcină
- Metoda PESOS de pregătire a personalului din subordine
BETTER PLANING & PROBLEM SOLVING
- DOPRAME– metodă de planificare
- Fixarea scopurilor şi a obiectivelor – reguli practice
- Cum se translatează obiectivele ȋn sarcini către angajaţii din subordine
- Evaluarea sau raportarea la stadiul de ȋndeplinire al obiectivelor
- Definirea/identificarea problemelor într-o echipă/proiect
- Analize specifice în determinarea factorilor ce au determinat apariția situației
- Instrumente și tehnici de generare a solutiilor
MANAGEMENTUL PRIORITATILOR MULTIPLE
- Cum stabilim PRIORITĂŢILE?
- Prioritizarea activităților (Metodele “Eisenhower” și ABC)
- Planificarea activităţilor- Metodele FORTE si Gantt
- Aplicații online de management al timpului
MOTIVARE PRIN FEEDBACK
- Importanţa feedback-ului ȋn conducere
- Pregătirea contextului şi setarea rezultatelor aşteptate
- Feedback constructiv
- Cum critic fără să demotivez. Cum să laud ca să motivez
- Reguli pentru a oferi şi primi eficient feedback
TIPOLOGII DE ANGAJATI DIFICILI şi MANAGEMENTUL RELAŢIEI CU ACEŞTIA
- Limbajul reactiv versus Limbajul pozitiv
- Limbajul negativ şi impactul acestuia ȋn organizaţie
- Tipologii de angajaţi dificili (conflictuali) şi impactul lor asupra organizaţiei
- Cum să ne comportăm cu anagajaţii dificili
- Semaforul emoțional – instrument de comunicare in situațiile conflictuale
TARIF
Tariful include:
- livrare curs două zile, 9.00 – 17.00;
- suport de curs și materiale de lucru; diplomă de participare la curs
DETALII SUPLIMENTARE SI INSCRIERI
daniela.penescu@dynamic-learning.ro
+40 744 65 27 00
TRAINERI | Claudiu Simion și Iulian Penescu
VIDEO Vizionează Podcast-ul cu Trainerii acestui program
TRAINER | Claudiu SIMION
Claudiu este specialist în conducerea echipelor, iar aceasta este demonstrată de experiența lui practică în conducerea echipei de peste 1000 de oameni din Finance and Accounting, Logistics, Claims, Master Data, Sales Support și HR Services.
Printre rezultatele lui notabile se numără: engagement al angajaților peste așteptări, satisfacția clienților, economii consistente la buget.
TRAINER | Iulian PENESCU
Iulian are o bogată experiență în vânzări, negociere și management, leadership, împărtășind din experiența proprie. A ocupat poziții de management în producție 9 ani (4 ani ca Manager Filială producție industrială, având în subordine câteva sute de angajați) iar ulterior a coordonat cu succes echipe de vânzări ca Unit Manager și Manager Vânzări – ING și AVIVA.
Are experiență de peste 20 ani în training:
- “Cel mai popular trainer al anului din companii de consultanță”, Business Edu Awards 2010
- “Manager cu rezultate deosebite în dezvoltarea afacerii ” – AVIVA 2003
- Primul agent pe țară, Conferința Națională de Vânzări AVIVA 2002
- Rezultate de top și recunoașteri la Conferințele Naționale de Vânzări, ING 2000 și 2001
- În prezent este Owner DYNAMIC LEARNING (Bronze Award Company 2019, Learning network)
Pentru o perspectivă de ansamblu cursurile de Time& Stress Management și Leadership – Motivarea eficientă a echipei vin în completarea acestuia.
Course Features
- Lecture 0
- Quiz 0
- Duration 2 days
- Skill level Toate nivelurile
- Students 12
- Assessments Yes