Curs Online / Leading with Emotional Intelligence
DE CE SĂ PARTICIPI
Scopul cursului Emotional Intelligence îl constituie explorarea diferitelor aspecte ale inteligenței emoționale și cum putem aplica Inteligenta Emoțională în situațiile particulare, ca lider.
✓ De ce este importantă inteligența emoțională (IE)? Pentru că la baza fiecărui lider remarcabil se află abilitățile de a se conecta, de a realiza, de a inspira și de a acționa cu rezilența.
✓ Participând la acest curs puteți învăța să aplicați cele mai bune practici ale unui lider inteligent din punct de vedere emoțional și să vă oferiți un avantaj câștigător. EI vă ajută să creați și să susțineți oportunități unice și relații cu mai mult impact.
✓ Acest curs folosește o abordare integrativa a competențelor pentru a vă ajuta să dezvoltați această abilitate crucială. Pe parcursul trainingului veți avea oportunități de a practica și de a aplica metode pentru utilizarea constantă a IE ca lider. Participați la acest curs pentru a putea influența și motiva angajații echipei sau ai organizației voastre, pentru a-i motiva să obțină rezultate remarcabile.
BENEFICII PENTRU PARTICIPANŢI
✓ Se vor familiariza cu conceptul de inteligență emoțională si vor înțelege importanța inteligenței emoționale în succesul pe plan profesional și personal.
✓ Își vor evalua nivelul de inteligență emoțională și socială prin teste structurate pe competențe componente.
✓ Vor putea astfel să își controleze inteligent emoțiile la serviciu și în relația cu clienții.
✓ Vor ști să abordeze problemele prin înțelegerea empatică a sentimentelor celorlalți.
✓ Își vor înțelege mai bine propria persoană reușind să gestioneze mai bine emoțiile negative.
✓ Vor dobândi competențe practice în a identifica tipologii personale care au la baza motivații intrinseci derivate din componentele inteligenței emoționale.
✓ Își vor însuși abilități care să îi ajute în influențarea și motivarea indivizilor ținând cont de aceste tipologii.
MODALITATE DE LUCRU
Participanții vor avea oportunitatea de a lucra practic, individual sau în echipe, iar sesiunile vor fi analizate și urmate de debriefing. Se va lucra pe mai multe studii de caz care să releve zona de inteligență emoțională.
Vor fi folosite metode din training: jocuri cu debrief, experiențe proprii ale trainerilor, role-playuri, simulări de situații cu care se confruntă participanții, teste de competențe pe zona de Inteligența emoțională și Inteligența socială + alte metode relevante, astfel încât participanții să își însușească încă din timpul cursului competențele necesare unei mai bune relaționări.
Mijloace de instruire: Teste și chestionare (inclusiv on-line); Chestionare de autoevaluare a tipologiei comportamentale DISC+ Kuhl; Formulare pentru planuri de acțiune pentru dezvoltarea personală; Slide-uri de prezentare a informațiilor teoretice; Formulare / chestionare / teste de feedback online.
AGENDA DETALIATĂ
INTELIGENȚA EMOȚIONALĂ (EQ) – CE ESTE?
- EQ (inteligența emoțională) Concept
- Diferite tipuri de inteligențe
- Sistemele funcționale ale creierului și EQINTELIGENȚA INTRAPERSONALĂ
- Autocunoașterea sau Conștiința de sine
- Identificarea emoțiilor
- Autoevalurea emoțională și încrederea în sine (momente cheie)
- Explorarea și întelegerea propriilor reacții față de momentele cheie
- Fereastra lui Johari (metoda de autodiagnoză)
- Controlul emoțional vs managementul emoțiilor
- Tehnici de control emoțional: Semaforul emoțional
- Alegerea sentimentelor și comportamentelor pozitive in momentele cheie
- Autocontrolul sau Stăpânirea de sine
- Controlul emoțiilor
- Managementul Stresului
- Competenţe, comportamente, acţiuni ale liderului
- Abilități sociale și empatie
- Empatie vs Compasiune
INTELIGENȚA SOCIALĂ – INTERPERSONALĂ
- Instrumente pentru a dezvolta empatia
- Managementul relațiilor
- Identificarea nevoilor, motivaţiei şi a interesului celor cu care interactionezi;
- Tipuri de comportamente care au la bază motivații intrinseci (DISC Model)
- Cum să influențezi prin EQ fiecare tipologie comportamentală
- Managementul Conflictelor
- Dialog și tehnici de comunicare empatică
- Tipuri de ascultare de utilizat in EQ: pasivă, selectivă, activă
- Crearea relaţiilor cu ajutorul empatiei şi ascultării active
PUTEREA INTELIGENTEI EMOȚIONALE ÎN LEADERSHIP
- Cum se formează un lider
- Leadership primar: Motivația ascunsă a performanței
- Diferenţe ȋntre motivare şi motivaţie
- Menţinerea nivelului motivaţional prin EQ
- 4 Stiluri de Leadership
- Leadership versus management
- Construirea unei organizatii inteligente din punct de vedere emoțional
TARIF
Cursul are o structură modulară astfel încât, la cerere, poate fi personalizat în funcție de cerințe și susținut in-house.
Tariful include:
- livrare curs 2 zile, 09-17;
- suport de curs, materiale, diploma de participare
DETALII SUPLIMENTARE ȘI ÎNSCRIERI daniela.penescu@dynamic-learning.ro +40 744 65 27 00
TRAINER | Anca BURLACU – Senior Trainer
Anca a lucrat 17 ani în companii din domeniul IT și Telecom Oracle, Ericsson, Vodafone) în roluri tehnice și de conducere.
În paralel cu jobul, a obținut certificări în zona de training și coaching, dar si facilitare grafică, practicând abilitățile dezvoltate atât ca voluntar, în cadrul Organizației Mondiale de Cercetași, cât și la locul de muncă, în echipele pe care lea condus.
Cele mai îndrăgite teme pentru susținerea programelor de dezvoltare prin training și coaching sunt:
✓Leadership
✓Inteligență Emoțională
✓Empatie, Conflict Management
✓Dialog pentru Cooperare
Foto credit http://pexels.com/
Course Features
- Lecture 0
- Quiz 0
- Duration 2 zile
- Skill level Toate nivelurile
- Students 12
- Assessments Yes