Curs Open Online Management Skills: Better Planning, Problem Solving & Decision Making
Scopul cursului Management skills:
- Dobândirea tehnicilor specifice de management pentru obținerea de performanțe cât mai ridicate la nivel de department
- Însușirea instrumentelor de planificare, monitorizare, control și evaluare, pentru obținerea rezultatelor așteptate din partea managementului superior
- Înțelegerea contextului intern și extern în care un manager trebuie să ia decizii și a factorilor cheie ce asigură succesul unei echipe pentru atingerea KPI-urilor la nivelul departamentalui sau al organizației
BENEFICII pentru participanții la Management Skills – Better planning, problem solving & decision making:
- Vor învață cum să identifice corect o problemă, situație sau provocare
- Vor dobândi cunoștințele necesare analizei complexe a unei situații, pornind de la efect spre cauze
- Vor învață cum să identifice factorii interni și externi ce provoacă o anumită situație
- Vor fi capabili să interpreteze aceleași date și informații din diverse perspective
- Vor identifica principalele dileme cu care se confruntă în luarea unei decizii și modalitățile în care acestea pot fi depășite
- Vor identifica modalități și diferite opțiuni în luarea deciziei, precum și felul în care putem face evaluarea acestora
- Vor translata decizia în plan concret de acțiuni și vor identifica modalitățile prin care pot controla și evalua punerea lui în practică
Metoda de lucru
Programul Management Skills – Better planning, problem solving & decision making se desfășoară sub formă unui workshop, în care sunt integrate mai multe tehnici și instrumente de facilitare, având un puternic caracter interactiv:
- Studii de caz și simulări ce se desfășoară pe parcursul mai multor capitole;
- Filme tematice pentru o înțelegere mai ușoară a conceptelor și a instrumentelor;
- Simulări de business ce au că scop identificarea situațiilor critice ce pot apărea într-o afacere și cum le putem depăși;
- Exerciții individuale și prezentări de grup;
- Dezbateri pe grupe și în plen în cadrul cursului și conectarea informațiilor la realitatea organizațională.
PROGRAMA
I. Stadiile dezvoltării echipei
- Elementele apartenenței la o echipă
- Grup versus Echipă
- Rolul echipei/departamentului ȋn tabloul de ansamblu
II. Setarea obiectivelor, punerea în practică și evaluarea lor
- ODPRAE – metoda de planificarea activităților
- Metodede diagnoză a situației existente
- Fixarea scopurilor și a obiectivelor
- Obiective – reguli practice
- Cum se translatează obiectivele în sarcini către angajații din subordine
- Evaluarea sau raportarea la stadiul de îndeplinire a obiectivelor
III. Analize specifice pentru determinarea factorilor ce au dus la apariția situației
- Definirea/identificarea problemelor într-o echipă/proiect
- 6 analize specifice, utilizate în business, în determinarea factorilor ce au dus la apariția situației – care sunt și cum le folosim
IV. Instrumente și tehnici de generare a ideilor și soluțiilor
- Brainstrorming
- Metoda Disney (Robert Dilts)
- 6 thinking hats (Eduard de Bono)
V. Filtrarea și evaluarea soluțiilor folosind
- Setarea criteriilor și a priorităților în evaluarea soluțiilor
- Principalele obstacole în prioritizarea deciziilor – nivelul de analiză versus complexitatea deciziei
- Matricea decizională – instrument de evaluare obiectivă a opțiunilor
- Multivoting – metodă democratică de adoptare a deciziei – avantaje și dezavantaje
VI. Opțiunile în luarea deciziei
- Decizia luată individual și la nivel de grup (polaritatea individ – echipă), avantaje și dezavantaje
- Majoritate versus compromis. Elemente pro și contra
- Cum construim consensul în luarea unei decizii colective
- Etapele în procesul de luare a deciziei și construirea planurilor de acțiune
- Identificarea principalelor obstacole și căile de eliminare ale acestora
- Implementarea planurilor de acțiuni, factorii cheie de succes
TARIF
Tariful include:
- livrare curs două zile, 9.00 – 17.00;
- suport de curs și materiale de lucru; diplomă de participare la curs
DETALII SUPLIMENTARE SI INSCRIERI
daniela.penescu@dynamic-learning.ro
+40 744 65 27 00
TRAINER | Adrian VESELU
VIDEO Vizionează Podcast-ul cu Trainer-ul acestui program
Adrian fructifică experienţa de peste 23 de ani acumulată ȋn domeniul financiar şi ȋn management, dintre care 15 ani ȋn poziţii de conducere şi ca membru ȋn board ȋn trei companii multinaţionale, CFO Europapier și Andreas Stihl. Ultimii ani i-a dedicat training-ului şi consultanţei. Adrian a susținut peste 500 de sesiuni de training.
Dezvoltă şi implementează programe privind construirea strategiei de business la nivel corporativ, oferă consultanţă și formare ȋn management financiar,
Pentru o perspectivă de ansamblu cursurile de Time& Stress Management și Leadership – Motivarea eficientă a echipei vin în completarea acestuia.
Course Features
- Lecture 0
- Quiz 0
- Duration 2 days
- Skill level Toate nivelurile
- Students 12
- Assessments Yes