Curs Open Design Thinking
OBIECTIVE
- Cultivarea și dezvoltarea abilităților de Design Thinking în 3 pași: înțelegerea nevoilor consumatorului, “think big” și experimentarea puterii inovației
- Identificarea pașilor ce trebuiesc parcursi de la Problema la Soluție – dezvoltarea la nivel individual și de echipa a propriul proces de rezolvare a provocarilor
- Dezvoltarea la nivel mental a abilităților creative – mindset-ul necesar, procesele și instrumentele folosite pentru accelerarea procesului de inovație
- Identificarea și accesarea resurselor interioare pentru aplicarea abilităților creative în cadrul proiectelor / provocarilor din cadrul companiei
- Experimentarea în cadrul workshop-ului a tehnicilor de identificarea a nevoilor clientului, generare de soluții si testare a acestora pentru situații concrete ale participanților
DE CE SĂ PARTICIPI
Participarea la acest workshop este o modalitate excelentă de a învăța cum să aplicăm design thinking în cadrul jobului și cum să rezolvam probleme complexe. Design thinking este un proces creativ și colaborativ de rezolvare a problemelor, care încurajează gândirea “out of the box” și poate duce adesea la soluții inovatoare. Prin participarea la un atelier de design thinking veți învăța cum să identificați și să definiți problemele, să faceți brainstorming de idei, să creați prototipuri și să testați soluții. În plus, veți dobândi abilități valoroase în colaborare și comunicare, care pot fi benefice în orice situație.
CUI I SE ADRESEAZĂ
Atelierele de design thinking sunt potrivite pentru oricine dorește să învețe cum să aplice design thinking în munca lor și să rezolve probleme complexe. Poate include designeri, ingineri, arhitecti, programatori, manageri de produs, project manageri, top management sau middle management,antreprenori și oricine dorește să învețe cum să gândească “out of the box” sau să vină cu soluții inovatoare. Atelierele de design thinking sunt de asemenea excelente pentru echipele care doresc sa se implice în rezolvarea colaborativă și creativă a problemelor.
AGENDA DETALIATĂ
1. Focus on the user
- Punctul de pornire in procesul de Design Thinking
- Cum folosim empatia in procesul de identificare a nevoilor clientului: crearea hartii empatice (empathy map)
- Practicarea interviului si ascultarea empatică. Tehnici specifice de adresare a întrebărilor in vederea identificarii provocării cu care ne confruntam
- Folosirea de instrumente si tehnicii specifice in identificarea nevoilor clientului
- Definirea POV (Point Of View) – consumator / nevoi / perspective – punctul de plecare in generarea de idei
2. Think Big
- Diferenta dintre a gandi +10% sau 10x
- Identificarea oportunităților încă neexplorate folosind Blue Ocean strategy
- Brainstormingul ca tehnica la nivel individual si de grup in generarea opiniilor si soluțiilor inovatoare
- Prioritizarea opțiunilor și luarea deciziei. Tehnici specifice – matrici decizionale, multivoting vs consens
3. The power of innovation
- Importanța eșecului în crearea și testarea ideilor / prototipului. Cantitate vs calitate sau cum un volum mare al eșecului poate duce la o solutie cost driven de succes
- Cele doua opțiuni în dezvoltarea prototipului: fake it or make it
- Testarea ideii / prototipului. Urmărirea și obținerea de feedback din partea clientului în timp real
- Learn & share – cum sarbatorim succesul dar și eșecul, impartasim experiențele acumulate și restartam procesul de inovație
TARIF
Cursul de Design Thinking are o structură modulară astfel încât, la cerere, poate fi personalizat în funcție de cerințe și susținut in-house.
Tariful include:
- livrare curs 3 zile, 09-17;
- suport de curs, materiale, diploma de participare
DETALII SUPLIMENTARE ȘI ÎNSCRIERI daniela.penescu@dynamic-learning.ro +40 744 65 27 00
TRAINER | Anca BURLACU – Senior trainer și Graphic Facilitator
Anca a lucrat 17 ani în companii din domeniul IT (Oracle, Ericsson) și Telecom ( Vodafone) în roluri tehnice și ulterior de conducere.
În paralel cu jobul, a obținut certificari în training, coaching, facilitare grafică. A practicat, dezvoltându-și abilitățile ca voluntar, în cadrul Organizației Mondiale de Cercetași, și în echipele pe care le-a condus. Cele mai îndrăgite teme sunt: Leadership, Valori (personale și ale organizației), Inteligență Emoțională, Empatie, Conflict Management și Dialog pentru Cooperare.
TRAINERI | Anca Burlacu - Senior Trainer și Consultant, Adrian Veselu - Senior Trainer și Consultant
Adrian fructifică experiența de peste 23 de ani acumulată în financiar și management: 15 ani în poziții de conducere și în boardul a 3 companii multinaționale. Ultimii ani i-a dedicat training-ului și consultanței, sustinând peste 300 de sesiuni de formare.
Dezvoltă și implementează programe pe construirea strategiei de business, oferă consultanță în management financiar și susține programe de formare pe temele: Finante pentru non-finantisti, Leadership în situații de criză și în tranziție, Atelier construire strategie, Tehnici de dinamică și dezvoltarea echipei, Managementul și Gestionarea Performanțelor Echipei.
Companii în care a susținut programe: Allevo, Adient, Autoliv, Bekaert, Bilancia, Dacia Group Renault, Coilprofil, Praktiker, Scandia Foods, Rosegur SA, Wrigley Romania, Prutul SA, Stauss, Samsung, BCR, Swiss Caps, Eureko Asigurari, Teletrade, EMA BP, Beeline Romania, Paralela 45, Point Paper, Quin Romania, EFD Induction, Schurter Electronics, Heinrig, Johnson Controls, Telekom, Speedwell, Mirus, Samsung.
Pentru o perspectivă de ansamblu, accesați cursurile Managementul Stocurilor și Depozitelor și Stabilirea Strategiei în Business.
Course Features
- Lecture 0
- Quiz 0
- Duration 3 days
- Skill level Toate nivelurile
- Students 12
- Assessments Yes