Curs Open Online Marketing – Product management
CINE FACE PRODUCT MANAGEMENT? Îl cunoașteți. I se mai spune și…
- Brand Manager
- Business Line Manager
- Customer Segment Manager
- Category Manager
- Industry Manager
- Manager de Dezvoltare
- Manager de Producție
- Manager de Piață
- Responsabil portofoliu produse și servicii
- Marketing Manager
DESPRE CURS
Cursul Product Management prezintă modul în care orice manager de produs poate dezvolta și integra cu succes aspectele cheie ale managementului de produs:
- Cunoștințe despre produs și piață,
- Aptitudini financiare și strategice,
- Abilități interpersonale,
aducându-și astfel contribuția la profitabilitatea pe termen lung a produsului, liniei de produse și, nu în ultimul rând, a companiei.
Managerul de Produs este responsabil pentru realizarea fiecărui pas al ciclului de viață al unui produs/ linie de produse.
În prezent, managerul de produs trebuie, mai presus de toate, să-și asume responsabilitatea supravegherii unui segment de piață sau unei grupe de produse, cu scopul de a le distinge față de concurenți, prin oferirea unei soluții globale în anumite domenii de utilizare.
Managerul de produs este acela care planifică obiectivele cu privire la produs, strategiile de urmat, monitorizează evoluțiile sau fluctuațiile care se înregistrează pe piață cu privire la produs, coordonează bugetul pentru dezvoltare și control și cooperează cu celelalte departamente pentru reglementarea costului produsului și stabilirea calității acestuia.
Managerul de produs monitorizează totodată punctele tari și punctele slabe ale produsului, stabilește îmbunătățirile ce pot fi aduse acestuia, direcțiile în care se pot dezvolta noi produse.
TOPICURI DIN CONȚINUTUL CURSULUI
- Abordări practice ale managementului de produs
- Strategia portofoliului de produse
- Realizarea analizei de piață și a clientului
- Proiectarea strategiilor de brand
- Stabilirea și implementarea prețurilor
- Orientarea către piețele actuale și piețele noi
- Dezvoltarea, lansarea și evaluarea noilor produse
- Gestionarea produselor existente și mature
- Crearea și gestionarea cerințelor clienților
- Lucrul efectiv cu departamentele de vânzări, operaționale și de cercetare
Metode în derularea cursului de Product Management
Cursul este susținut de un practician în domeniu, consultant cu o experiență deosebită care vă va împărtăși perspectivele sale cu privire la managementul de produs prin:
- Expuneri însotite permanent de exemple reale, verificate întâlnite în managementul de produs
- Grafice clare și ușor de interpretat care prezintă modul în care puteți gestiona fiecare pas important al produsului, de la concepție la finalizare
- Liste de verificare practice care vă ajută să evaluați progresul în fiecare etapă de viață a produsului
- Studii de caz privind companiile de vârf care se confruntă și fac față provocărilor managementului de produs de astăzi
- Exerciții pentru procedeul de planificare, dezvoltare și administrare a produsului sau a liniei de produse.
TARIF
Tariful include:
- livrare curs 3 zile, 09.00-17.00; certificat de participare
- suport de curs,
DETALII SUPLIMENTARE ȘI ÎNSCRIERI
daniela.penescu@dynamic-learning.ro
+40 744 65 27 00
TRAINER | Mihaela RENȚEA
Mihaela a ocupat 10 ani funcțiile de Manager de Marketing și Comunicare / Country Manager la SAMSUNG Romania. În prezent este Managing Director la Trust Communications și Senior Trainer CleverBS. 200 de manageri au acordat calificativele “Excelent” si “Foarte bine” pentru susținerea și utilitatea acestui curs. Companii participante la program: Arctic, Adobe, BCR, Banca Transilvania, Cosmote, Garanti Bank, Gerocossen, Genesys IT, Germanos, Oracle, Mobexpert, Nokia, Romtelecom, Raiffeisen Bank, Siveco, Softwin, Unicredit Leasing.
Pentru o perspectivă de ansamblu cursurile Anatomia unui website – Training pe WordPress și Social Media Marketing vin în completarea acestuia.
Course Features
- Lecture 0
- Quiz 0
- Duration 3 days - 24 hours
- Skill level Toate nivelurile
- Language Română
- Students 12
- Assessments Yes