Curs Open Analiza Datelor folosind Diagrame și Tabele Pivot
SCOPUL CURSULUI / DE CE SĂ PARTICIPI LA ACEST CURS
Analiza datelor are o importanță majoră în lumea actuală bazată pe date. Prin Diagrame și Tabele pivot putem obține o viziune clară asupra business-ului.
Datele sunt esențiale pentru înțelegerea afacerilor, analizarea tendințelor și prognozarea nevoilor oricărei companii.
Pe măsură ce companiile se dezvoltă, acestea generează cantități masive de date în fiecare zi iar, simpla colectare a datelor nu adaugă valoare afacerii, este necesar să extrageți informații valoroase din acestea astfel încât să vă ajutați afacerea să crească. Astfel că pe zi ce trece devine din ce în ce mai important să aveți abilități relevante pentru a gestiona și analiza datele în mod eficient.
Lucrul cu Tabelele Pivot reprezintă o abilitate Excel vitală pentru locurile de muncă care implică vizualizarea, analiza și extragerea de informații relevante din volume mari de date.
Tabelele Pivot sunt o modalitate interactivă de a manipula rapid cantități mari de date prin gruparea și agregarea acestora, permițându-vă în același timp să analizați datele într-un mod clar și eficient.
În cadrul acestui curs vom discuta despre importanța curățării și pregătirii datelor înainte de a putea crea primul tabel Pivot. De asemenea, veți învăța cum să creați diagrame Pivot și cum să formatați tabelele și diagramele Pivot.
Veți învăța cum să profitați la maximum de acest instrument puternic de analiză a datelor prin intermediul unor caracteristici avansate, inclusiv sortare avansată, slicere, cronologii (timeline), câmpuri calculate, diagrame pivot și formatare condiționată.
OBIECTIVELE ŞI BENEFICIILE PROGRAMULUI
- Înțelegerea importantei curățării și pregătirii datelor pentru analiza.
- Învățarea pașilor care trebuie urmați pentru a obține un set de date curat, din care se pot extrage informații corecte
- Învățarea modului de utilizare a funcțiilor de căutare (VLOOKUP, XLOOKUP), a funcțiilor text (CONCAT, TRIM, LEN, etc.) și a celor logice (IF, AND, OR, NOT) pentru a crea noi câmpuri de date și a le curăța pe cele existente.
- Învățarea modului în care se creează tabele Pivot și diagrame Pivot
- Învățarea modului de creare a unui panou de control (dashboard) a datelor folosind tabele și diagrame pivot.
CUI I SE ADRESEAZĂ?
Angajaților din toate departamentele unei companii, de la departamentul Resurse umane sau cel de Producție la departamentul Marketing sau Financiar orice angajat care lucrează cu volume mari de date din care trebuie să extragă informații relevante pentru managementul companiei va beneficia de cunoștințele și abilitățile pe care le va obține în urma participării la acest curs.
Celor care lucrează cu volume mari de date din care trebuie să extragă informații relevante într-un timp foarte scurt.
Celor care nu au mai folosit tabelele Pivot dar și utilizatorilor intermediari care doresc să-și extindă abilitățile și să învețe cum pot crea panouri de control a datelor folosind Excel-ul.
AGENDA DETALIATĂ
-
Importul datelor în Excel
-
Curățarea și pregătirea datelor pentru analiză
- De ce este necesară curățarea datelor
- Pregătirea pentru analiză
- Curățarea datelor și introducerea de câmpuri noi folosind funcții Excel
-
-
- Utilizarea funcțiilor de căutare (VLOOKUP, XLOOKUP)
- Utilizarea funcțiilor text (TRIM, LEN, LEFT, RIGHT, etc.)
- Utilizarea funcțiilor logice (IF, AND, OR, NOT)
- Combinarea funcțiilor individuale in formule complexe
-
-
Crearea tabelelor (Table) în Excel
-
Crearea Tabelelor Pivot
- Metode de creare a unui tabel pivot
- Agregarea și gruparea datelor
- Formatarea datelor din cadrul tabelului pivot
- Introducerea de câmpuri calculate
- Sortarea și Filtrarea datelor
- Crearea tabelelor pivot din mai multe foi de calcul
- Formatarea condiționată
-
Crearea Diagramelor Pivot (Pivot Chart)
- Tipuri de diagrame pivot
- Alegerea tipului corect de diagramă pentru o situație dată
- Formatarea diagramelor pivot
-
Analiza datelor folosind tabele si diagrame pivot
- Inserarea și formatarea unui slicer
- Slicere multiple
- Inserarea și formatarea unui Timeline
- Conectarea mai multor tabele si diagrame pivot la un slicer și/sau la un timeline
-
Crearea unui panou de control (Dashboard) a datelor
-
Actualizarea tabelelor și a diagramelor pivot
TARIF
Tariful include:
- livrare curs 1 zi, 09.00-17.00
- suport de curs și materiale de lucru; diploma de participare la curs
DETALII SUPLIMENTARE ȘI ÎNSCRIERI
daniela.penescu@dynamic-learning.ro
+40 744 65 27 00
TRAINER | Andrei POP
Andrei are 18 ani de experiență managerială internațională în Supply Chain Management în companii multinaționale din domeniul petrolier și peste 20 ani de experiență în training.
Începând cu anul 2001 Andrei a conceput și livrat cursuri în domeniul Logisticii și al Supply Chain Management, având ca și clienți companii multinaționale din România, totalizând un număr de peste 1000 de cursanți.
Andrei are o diplomă de Master in Management și are studii în Supply Chain Management la Massachusetts Institute of Technology (MIT).
Pentru o perspectivă de ansamblu puteți completa cursul prezent cu cursurile de Prezentări Business de Impact și Optimizarea Stocurilor.
Foto credit: http://pexels.com
Course Features
- Lecture 0
- Quiz 0
- Duration 2 days
- Skill level Toate nivelurile
- Students 12
- Assessments Yes