E-book Gratuit
Tipologii de colegi sau angajați dificili
Ghid complet (ebook si video) pentru prevenire, recunoaștere și gestionare

Ce vei afla după studierea acestui e-book
Cine sunt angajaţii problemă.
Ce trebuie să faci ca manager odată ce ai constatat că ai un angajat problemă.
Cum să ne comportăm cu angajatul problemă tip “Făt Frumos”.
Cum să ne comportăm cu angajatul problemă tip “Bârfitor”.
Cum să ne comportăm cu angajatul/colegul Ostil-Agresiv.
Cum să ne comportăm cu angajatul/colegul dificil Analitic.
Cum să ne comportăm cu angajatul/colegul dificil Timid.
Cum să ne comportăm cu angajatul/colegul dificil Plângăcios.
Angajatul model în obţinerea de rezultate dar deficitar în atitudine.
Calendarul Cursurilor Open Online.
Mai multe detalii
Cine sunt angajații problemă?
Subordonații problemă sunt angajați dificili, cu atitudine neprofesională la locul de muncă. Sunt prezenți în multe companii, trebuie să recunoaștem, și le fac viața grea nu numai managerilor, ci și colegilor din jur.
În contextul lipsei de personal specializat, companiile sunt mai puțin riguroase la angajări, chiar și la numirea în post a celor care fac recrutări și selecții. Am văzut candidați care își găsesc posturi bune chiar dacă au schimbat două trei joburi în medie pe an.
Mulți dintre ei fac impresie celor care îi intervievează. Se pun bine în valoare, ori sunt recomandați cu căldură de către un prieten (coleg, cunoscut). Sau îi alegem pentru că ‘‘alții mai buni nu găsim’’.
În acest sens, am conceput e-book-ul „Tipologii de colegi sau angajați dificili”. Acesta este un ghid cu conținut scris și video pentru recunoașterea și gestionarea relațiilor cu angajații problemă.